« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Sedmašima je ova školska godina započela vrlo aktivno. Na nastavi Engleskoga jezika upoznavali su kulturu i običaje Novog Zelanda te geografska i povijesna obilježja. Tako smo se dotaknuli i tema poput organizacije nastave i školstva u Novom Zelandu, životu u prošlosti i danas (sličnosti i različitosti) te umjetnosti.
Jedan od ciljeva nastave Engleskoga jezika jest učenicima omogućiti primjenu naučenoga u stvarnim životnim situacijama te smo vodeći se time usporedno provodili i projektni zadatak.
Učenici su kroz mjesec rujan i listopad postali Ambasadori kulture te su mogli odabrati jednu od 3 ponuđene teme kojom su se željeli baviti: Škola u prošlosti i danas, Život (u mjestu u kojem živim) u prošlosti i danas, Umjetnost u mjestu u kojem živim.
Učenici su trebali intervjuirati svoje roditelje, bake i djedove, susjede….te porazgovarati o izabranoj temi, ali isto tako imali su i mogućnost korištenja Interneta, časopisa, knjiga i ostale literature. Zadatak učenika bio je objediniti prošlost i sadašnjost u mjestu stanovanja prema odabranoj temi. Učenicima je unaprijed bila zadana rubrika za vrednovanje projektnog zadatka s elementima: Izvršenje zadatka, Vokabular, Gramatika, Prezentacijske vještine, a dužina govorenog teksta 60 - 80 riječi.
Komunicirajući, uče prepoznavati i uvažavati druge kulture, razvijaju međukulturnu kompetenciju i višekulturnost te razvijaju sposobnost razumijevanja, izražavanja i upotrebe strategija za usvajanje znanja o jeziku.
Prezentiranjem projektnog zadatka učenici su svakako dobili drugu sliku života svojih roditelja, baka, djedova, starijih susjeda….malo je reći kako su iznenadili i zaključili da je u jednu ruku život prije bio teži, ali i društveno bogatiji.
Izvor: Silvija Mađarić, učiteljica Engleskoga jezika