« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Svake godine u OŠ Eugena Kumičića u školskoj knjižnici obilježava se Mjesec hrvatske knjige koji započinje 15. listopada i traje do 15. studenoga. Mjesec hrvatske knjige ove godine odvija se pod motom „Razlistaj se“ te su svi sudionici pozvani da svoje programe posvete planetu Zemlji, a u povodu 50. obljetnice obilježavanja Dana planeta Zemlje.
Knjižničarka Melita Schmitz započela je MKH 19. listopada 2020. sa 2.b razredom učiteljice Spomenke Bošnjak u svrhu poticanja čitanja i razvijanja ljubavi prema knjizi čitajući priču poznate hrvatske autorice Sunčane Škrinjarić „Nezadovoljna bubamara“. Nastavni sat započeo je kratkom vježbom disanja i koncentracije, poznatoj kao mindfulness iliti pomnost koja je planirana projektom Erasmus+ KA1 „Škola mira i prijateljstva“ financiran sredstvima Europske unije. Projekt se provodi u trajanju od 15 mjeseci, a vrijednost mu je 25.446,00 eura.
Nakon obrade priče učenici su s učiteljicom i knjižničarkom izašli u dvorište škole tu su potražili životinje koje tamo obitavaju te su time realizirali aktivnost nastave na otvorenom koja je planirana projektom Erasmus+ KA1 Škola bez granica koji se isto tako provodi u našoj školi, a odnosi se na što više provođenja nastavnoga procesa na zraku te u okruženju koje je zdravo za učenike.
Ujedno smo ostvarili i preporuke MZOS-a za boravak na svježem zraku u svrhu suzbijanja epidemije Covid-19.
Cilj izlaska u dvorište bio je pronaći bubamaru koja se spominje u priči Nezadovoljna bubamara te na taj način učenike potaknuti na osviještenost prisustva različitih životinjskih vrsta u okolišu u kojemu žive. Učenici su osim narančastih bubamara (crvene nisu pronašli), vidjeli razne komarce, paukove, skakavce, muhe, a najviše ih je razveselio leptir koji je smjelo pozirao na jednoj biljki.
Realizacijom ovakvih aktivnosti učenike se potiče na slobodu izražavanja, istraživanja, opažanja, zaključivanja što će im u životu pomoći da postanu samosvjesni i kompetentni ljudi koji znaju što žele i kamo idu.
M. Schmitz, dipl. bibl. savjetnik