« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Učenici 1.a s učiteljicom Verom Menčik sudjelovali su 25. studenog 2020. na radionici Mindfulnessa koju je vodila Melita Schmitz. Učenici su uz svjesno disanje i vođenu meditaciju opuštali su cijelo tijelo i koncentrirali se na laganu i ugodnu glazbu. Također su vježbali lagane vježbe istezanja Chi gonga koje će nastaviti dalje primjenjivati kada se u osjećaju umorno ili nakon dugotrajnog sjedenja.
Ujedno je knjižničarka Melita Schmitz održala sat poticanja čitanja i razvijanja ljubavi prema knjizi uz priču Nicholasa Oldlanda „Medo koji voli grliti“ te su s ključnim riječima iz priče sami prepričavali priču i ujedno učili čitati što je i najveći cilj u prvoj godini školovanja. Usvojiti zdrave navike za tijelo kao i u potpunosti usvojiti početno čitanje i pisanje mogu se smatrati najvažnijim postignućima koja će definitivno utjecati na daljnji odgoj i obrazovanje svake osobe pa je stoga važno da se primjerenim metodama poučavanja učenika motivira na rad kako bi dao sve od sebe i stvorio početni temelj za daljnje obrazovanje jer bez usvajanja tehnike čitanja učeniku će biti otežan cjelokupni obrazovni proces.