preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Zavirili smo u vijećnicu - Renata Grahovac, učitelj mentor
Autor: Darko Vencl, 20. 6. 2012.

Ove školske godine napredovanje u struci ostvarila je učiteljica Renata Grahovac, stoga smo ju zamolili za kratak razgovor.

 1. Što Vas je potaknulo da postanete učitelj mentor?
Budući da sam 12 godina radila u područnoj školi Josipovo, sedam godina u kombinaciji s dva odjela i pet godina u kombinaciji s četiri odjela, održala sam brojne priredbe i projekte u suradnji s mjesnom zajednicom i općinom Sopje  te sam nakon toga svega odlučila poslati papire za napredovanje kako bih dobila povratnu informaciju o svom radu. Tako sam sada učitelj mentor i zadovoljstvo mi je što se trud i rad isplatio.
 


 2. Što za Vas znači biti mentor?
Biti učitelj mentor velika je čast i odgovornost za svakog učitelja.To nije samo posao ili zadaća, već važna odgojna misija i nadogradnja učiteljskog poziva.

 3. Što Vam je važno za vođenje razreda?
Suradnja s učenicima i roditeljima, atmosfera međusobnog razumijevanja i tolerancije, iskrenost, povjerenje, poštivanje dogovora, kvalitetna komunikacija, realizacija različitih ideja, poznavanje učenika te izražavanje osjećaja u različitim situacijama.

 4. Što očekujete u svome daljnjem profesionalnom radu?
Očekujem da ću i dalje biti potpora i poticaj svojim učenicima kako bi napredovali u učenju kroz kvalitetan rad u kojem svatko ima prava i obveze. Nadasve mi je važna iskrena komunikacija između mojih učenika i mene, ma kako je to ponekad bolno i neugodno.
Želja mi je da  učenici zadovoljni  ulaze i izlaze iz moje učionice jer tad znam da su sretni i željni znanja. Očekujem da ću i dalje biti samokritična, ali i brižna prema svojim potrebama, a istovremeno ću poticati učenike na osvještavanje njihovih očekivanja prema drugima. Poticat ću njihovu asertivnost  i empatiju, međusobno upoznavanje, prepoznavanje i poštivanje te suradnički pristup radu, učenju i zajedničkom razvoju.


 5. Imate li sad kao mentor više posla?
Kao učitelj mentor smatram da se još više trebam dokazivati i raditi jer se to od učitelja mentora i očekuje.

 6. Kojim se aktivnostima još bavite u školi?
Već treću godinu radim u matičnoj školi i tako sam dobila mogućnost voditi Mali pjevački zbor što mi je oduvijek i bila želja, a zbog malog broja učenika to nisam mogla ostvariti na terenu. Puno radimo i nastupamo što nas veseli i čini zadovoljnima. Član sam Tima za kvalitetu škole, Prekini lanac, nositeljica projekta Slagalica, aktivna članica Društva naša djeca.

 7. Kako se osjećate radeći s djecom?
Rad s djecom me ispunjava i potiče da se neprestano usavršavam  i otkrivam  nove načine suradnje i metode rada koje vode do boljih rezultata i uspjeha učenika.
Najveća mi je čast kad djeca s osmjehom dolaze i odlaze iz moje učionice jer smatram da je samo zadovoljno dijete i sretno dijete.


 8. Koji je Vaš životni moto?
„Od svijeta primaš ono što svijetu pružaš!“

Zahvaljujemo se učiteljici Renati na razgovoru i želimo joj mnogo uspjeha u profesionalnom i osobnom životu.
 



Izvor: Melita Schmitz, knjižničarka


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju