« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Ove školske godine napredovanje u struci ostvarila je učiteljica Renata Grahovac, stoga smo ju zamolili za kratak razgovor.
1. Što Vas je potaknulo da postanete učitelj mentor?
Budući da sam 12 godina radila u područnoj školi Josipovo, sedam godina u kombinaciji s dva odjela i pet godina u kombinaciji s četiri odjela, održala sam brojne priredbe i projekte u suradnji s mjesnom zajednicom i općinom Sopje te sam nakon toga svega odlučila poslati papire za napredovanje kako bih dobila povratnu informaciju o svom radu. Tako sam sada učitelj mentor i zadovoljstvo mi je što se trud i rad isplatio.
2. Što za Vas znači biti mentor?
Biti učitelj mentor velika je čast i odgovornost za svakog učitelja.To nije samo posao ili zadaća, već važna odgojna misija i nadogradnja učiteljskog poziva.
3. Što Vam je važno za vođenje razreda?
Suradnja s učenicima i roditeljima, atmosfera međusobnog razumijevanja i tolerancije, iskrenost, povjerenje, poštivanje dogovora, kvalitetna komunikacija, realizacija različitih ideja, poznavanje učenika te izražavanje osjećaja u različitim situacijama.
4. Što očekujete u svome daljnjem profesionalnom radu?
Očekujem da ću i dalje biti potpora i poticaj svojim učenicima kako bi napredovali u učenju kroz kvalitetan rad u kojem svatko ima prava i obveze. Nadasve mi je važna iskrena komunikacija između mojih učenika i mene, ma kako je to ponekad bolno i neugodno.
Želja mi je da učenici zadovoljni ulaze i izlaze iz moje učionice jer tad znam da su sretni i željni znanja. Očekujem da ću i dalje biti samokritična, ali i brižna prema svojim potrebama, a istovremeno ću poticati učenike na osvještavanje njihovih očekivanja prema drugima. Poticat ću njihovu asertivnost i empatiju, međusobno upoznavanje, prepoznavanje i poštivanje te suradnički pristup radu, učenju i zajedničkom razvoju.
5. Imate li sad kao mentor više posla?
Kao učitelj mentor smatram da se još više trebam dokazivati i raditi jer se to od učitelja mentora i očekuje.
6. Kojim se aktivnostima još bavite u školi?
Već treću godinu radim u matičnoj školi i tako sam dobila mogućnost voditi Mali pjevački zbor što mi je oduvijek i bila želja, a zbog malog broja učenika to nisam mogla ostvariti na terenu. Puno radimo i nastupamo što nas veseli i čini zadovoljnima. Član sam Tima za kvalitetu škole, Prekini lanac, nositeljica projekta Slagalica, aktivna članica Društva naša djeca.
7. Kako se osjećate radeći s djecom?
Rad s djecom me ispunjava i potiče da se neprestano usavršavam i otkrivam nove načine suradnje i metode rada koje vode do boljih rezultata i uspjeha učenika.
Najveća mi je čast kad djeca s osmjehom dolaze i odlaze iz moje učionice jer smatram da je samo zadovoljno dijete i sretno dijete.
8. Koji je Vaš životni moto?
„Od svijeta primaš ono što svijetu pružaš!“
Zahvaljujemo se učiteljici Renati na razgovoru i želimo joj mnogo uspjeha u profesionalnom i osobnom životu.