preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava 4.a razreda - Dravska priča od 28.5.-29.5.2021.
Autor: Nataša Valinčić, 1. 6. 2021.

Učenici 4.a razreda i učiteljica Renata Grahovac u sklopu Erasmus +projekta „Škola bez granica“ i razrednog projekta: „Učenje , igra i svjež zrak“ dva dana proveli su na terenskoj nastavi u Noskovačkoj Dubravi. Učenici su bili smješteni u bivši ljetnikovac grofa Draškovića koji se nalazi u sklopu zaštićenog perivoja, spomenika parkovne arhitekture . Područje je dio prvog Regionalnog parka proglašenog na području RH Mura-Drava (2011.) na području 5 hrvatskih županija. Vrijednost područja na kojem se nalazi Informativno edukativni centar, prepoznat je na svjetskom nivou zbog svoje izuzetne biološke raznolikosti,te je Rezervat biosfere Mura-Drava-Dunav pod zaštitom UNESCO-a.


Samim boravkom na tom području  učenici su stekli osnovne spoznaje o prirodi, njezinoj vrijednosti i važnosti očuvanja, te o odnosu čovjeka prema prirodi i važnosti suživota čovjeka i prirode.

Uočavajući takve odnose učenici su ujedno  vježbali postupke i odnose u prirodi izvan škole i to: promatranjem, opažanjem, uspoređivanjem, razvrstavanjem, mjerenjem, opisivanjem, prikupljanjem podataka i  zaključivanjem  i interpretacijom podataka . Sve to uz stručno i nadasve pristupačno vodstvo školovanih i obučenih voditelja koji su odrađivali sve radionice na zanimljiv i djeci razumljiv način.

Učenici su tako u Ptičjoj pjevaonici učili raspoznati pjev ptica i njihov izgled. U Bio istraživačkoj stanici su uz vodstvo kroz mikroskope i lupe proučavali prikupljene materijale iz prirode. Obišli su poučnu stazu do Drave te tamo na promatračnici za ptice promatrali dalekozorima i teleskopom ptice u blizini. U večernjim satima u dnevnoj sobi , obasjanoj samo svjetlom svijeća voditeljica odjevena u vilinsku haljinu čitala im  je Legendu o vili i vilenjaku, nakon koje su pogledali i video zapis . Ostatak večeri učenici su se zabavljali uz društve igre u zimskom vrtu i spavaonicama u potkrovlju.

Uz puno novih sadržaja koje su usvojili, brojene radionice i obilaske ,neki su se i prvi put odvojili od roditelja , no sve je proteklo u veselju i zadovoljstvu svih učenika i same učiteljice. Igrom , učenjem i svježim zrakom učenici postaju pravi mali istraživači.



Izvor: Renata Grahovac, učiteljica razredne nastave


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju