preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+, KA1 Škola mira i prijateljstva, Projekt „Škola mira i prijateljstva“ predstavljen članovima ŽSV učitelja razredne nastave OŠ Josipa Kozarca iz Slatine, OŠ „Davorin Trstenjak“ iz Čađavice i OŠ Eugena Kumičića iz Slatine
Autor: Melita Schmitz, 1. 7. 2021.

Voditeljica projekta Melita Schmitz u srijedu, 30. lipnja 2021., na poziv voditeljice Vijeća Renate Grahovac,  predstavila je projekt Škola mira i prijateljstva financiran sredstvima Europske unije kroz Erasmus+ program Ključnom aktivnošću 1 u vrijednosti od 25.446,00 eura članovima Županijskoga stručnoga vijeća  za škole OŠ Josipa Kozarca, Slatina, OŠ "Davorin Trstenjak" iz Čađavice i OŠ Eugena Kumičića iz Slatine, županije na kojemu je sudjelovalo 42 člana.


U online izlaganju predstavljene su sve aktivnosti koje se provode u projektu s posebnim naglaskom na vježbe Mindfulnessa koje se mogu koristiti kao motivacija u nastavi književnosti te kao način smirivanja uma i koncentriranja prije interpretativnoga čitanja književnih tekstova.

Osim toga voditeljica Schmitz predložila  je relevantnu literaturu koju učitelji mogu koristiti kako bi učenicima pomogli u raznim teškoćama pisanja, čitanja, stresnih situacija kao i načine kako aktivirati um te se pripremiti za efikasno učenje i usvajanje nastavnih sadržaja.

Vježbe Mindfulnesa izvode se po priručniku kojega je pripremila Poliklinika za zaštitu djece i mladih iz Zagreba, a predložena literatura sastojala se od sljedećih autora i naslova: Deborah M. Plummer: Kako pomoći djeci da prevladaju promjene, stres i tjeskobu; Barbara Oehlberg: Neka bude bolje : aktivnosti koje pomažu djeci prebroditi stres i oporaviti se od traume; Carls Hannaford: Pametni pokreti : Zašto ne učimo samo glavom. Gimnastika za mozak i Gordon Stokes: Bez stresa učenje može biti lakše.

Melita Schmitz





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju