« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Voditeljica projekta Melita Schmitz u srijedu, 30. lipnja 2021., na poziv voditeljice Vijeća Renate Grahovac, predstavila je projekt Škola mira i prijateljstva financiran sredstvima Europske unije kroz Erasmus+ program Ključnom aktivnošću 1 u vrijednosti od 25.446,00 eura članovima Županijskoga stručnoga vijeća za škole OŠ Josipa Kozarca, Slatina, OŠ "Davorin Trstenjak" iz Čađavice i OŠ Eugena Kumičića iz Slatine, županije na kojemu je sudjelovalo 42 člana.
U online izlaganju predstavljene su sve aktivnosti koje se provode u projektu s posebnim naglaskom na vježbe Mindfulnessa koje se mogu koristiti kao motivacija u nastavi književnosti te kao način smirivanja uma i koncentriranja prije interpretativnoga čitanja književnih tekstova.
Osim toga voditeljica Schmitz predložila je relevantnu literaturu koju učitelji mogu koristiti kako bi učenicima pomogli u raznim teškoćama pisanja, čitanja, stresnih situacija kao i načine kako aktivirati um te se pripremiti za efikasno učenje i usvajanje nastavnih sadržaja.
Vježbe Mindfulnesa izvode se po priručniku kojega je pripremila Poliklinika za zaštitu djece i mladih iz Zagreba, a predložena literatura sastojala se od sljedećih autora i naslova: Deborah M. Plummer: Kako pomoći djeci da prevladaju promjene, stres i tjeskobu; Barbara Oehlberg: Neka bude bolje : aktivnosti koje pomažu djeci prebroditi stres i oporaviti se od traume; Carls Hannaford: Pametni pokreti : Zašto ne učimo samo glavom. Gimnastika za mozak i Gordon Stokes: Bez stresa učenje može biti lakše.
Melita Schmitz