« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U sklopu Erasmus +KA1 projekta „Škola bez granica“ kojeg provodi Osnovna škola Eugena Kumičića, Slatina, edukacijske rehabilitatorice Ivana Sabolić i Patricija Karaman, sudjelovale su u srpnju na tečajevima „ICT in the Finnish Education System“ i „Benchmarking Course Finnish Education System“ koji su se održali u glavnom gradu Finske, Helsinkiju.
Jedan od ciljeva navedenih tečajeva bio je usavršiti primjenu IKT-a u učenju i poučavanju. Potaknuti time edukacijske rehabilitatorice 26.11.2021. održale su radionicu za učenike PO1 i PO3.
Na radionici su predstavili različite web alate (Kahoot i Worldwall) i online aplikacije (Monterey Bay Aquarium, Cosmic Kids Yoga, Virtual Museum Tours ). Predstavljeni web alati Kahoot i Wordwall su alati koji služe izradi različitih igara i kvizova. Ovi su alati idealan za uvježbavanje i ponavljanje određenog nastavnog sadržaja na učenicima zanimljiv i motivirajući način. Predstavljene online aplikacije u nastavi osiguravaju novi način uključivanja učenika u tijek podučavanja; interaktivnošću smanjuju otpor prema tradicionalnoj nastavi; omogućuju bolju i bržu povratnu informaciju; omogućavaju međusobnu suradnju učenika i učitelja te stvaraju web učionicu, učionicu budućnosti zasnovanu na suradnji.
Putem online aplikacije Monterey Bay Aquarium učenici su gledali hranjenje pingvina i morskih pasa te odmaranje medvjeda u realnom vremenu. Učenici su kroz virtualnu šetnju posjetili Zoološki vrt i Muzej u Parizu. Saznali su da je Muzej Louvre jedan je od najvećih svjetskih muzeja i da se nalazi u središtu Pariza, na obali rijeke Seine, u zdanju nekadašnje kraljevske palače. Na kraju radionice učenici su vježbali jogu uz online vođenje i uz pomoć pametnih kocki i3 IMO koje služe za suvremeno interaktivno učenje.
Svaki od ovih alata nudi brojne prilike za kreativnost, povezivanje i uključivanje u autentičnije iskustvo učenja.