« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Učenici sedmih razreda danas su naučili i primijenili neke metode kako igrom i dramskim tehnikama stvoriti mirno okruženje u razrednom i školskom okruženju, međusobno se povezati i razvijati empatiju te poštovati različitosti.
Prva vježba odnosila se na opuštanje tijela i uma te traženje mira u sebi i oko sebe. Osim ove vježbe za opuštanje tijela i uma, učenici su se upoznali s jednom dramskom tehnikom upravljanja pokretima praćenjem jedne točke na dlanu svojega partnera. Ovo je bila jedna od dramskih tehnika koje će učenici upoznati kako bi podigli svijet o vršnjačkom nasilju te isto spriječili. Dijete koje se igra i zabavlja u procesu drame izbjegava sukobe i poštuje druge ljude oko sebe. Pomoću drame i dramskih alata pokušat ćemo poboljšati osjećaj empatije, razbiti barijere i stereotipe te poboljšati dijalog i pripadnost timu.
Elvira Vujčić, nastavnica