preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
EKO TJEDAN – 18. 03.-22.03. 2013.
Autor: Nataša Valinčić, 22. 3. 2013.

Ove školske godine obnavljamo status Međunarodne Eko-škole, te moramo ispuniti određene kriterije i dokazati kako smo u provedbi programa otišli korak dalje.

Cilj programa : ugradnja odgoja i obrazovanja za okoliš u sve segmente odgojno-obrazovnog sustava i svakodnevni život učenika i djelatnika škole.

Zadaća programa:odgojiti mlade generacije osjetljivima na pitanja okoliša i osposobiti ih za donošenje odluka o razvitku društva u budućnosti.

U okviru projekta EKO-ŠKOLA u EKO TJEDNU provedeno je niz aktivnosti kojima smo potvrdili da promičemo brigu za okoliš kao trajnu vrijednost i način življenja.


PROVEDENE AKTIVNOSTI:

PONEDJELJAK, 18. 03.-VEGETARIJANSKI PONEDJELJAK- vegetarijanski meni u školskoj kuhinnji

Učenici razredne i predmetne nastave ovaj su ponedjeljak jeli vegeterijansku hranu. Na jelovniku je bila kuhana riža, grašak, kukuruz, jaja, naribana mrkva te rajčica.

 

UTORAK, 19. 03.- DAN RECIKLIRANJA – od otpadnog materijala izredili smo niz uporabnih i ukrasnih predmeta(odjeća,  vaze, čaše za olovke, pernice, lutkice, slike, plakate...

 

SRIJEDA, 20. 03.- ZELENA ČISTKA –očistili smo okoliš škole od smeća 

Učenici razredne nastave su zajedno sa svojim učiteljicama čistili okoliš, a učenici predmetne nastave pod vodstvom nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture (Tomislava Medvedović i Borivoje Kocić).

 

ČETVRTAK, 21. 03. –proveden je integrirani nastavni dan s temom «DRAVA – RIJEKA KOJA SPAJA A NE RAZDVAJA», kojim smo ujedno obilježili i Dan voda, kao i početak proljeća.

Učiteljice četvrtih razreda naše škole u četvrtak 21.ožujka 2013. održale su integrirani dan u svojim razrednim odjelima pod nazivom

„ Drava-rijeka koja spaja ,  a ne razdvaja“

CILJ integriranog dana je bio zajedničkim radom skrenuti pozornost na glavna pitanja u svezi podizanja svijesti o odgoju i obrazovanju za okoliš i održivi razvoj,odgovorno gospodarenje vodom radi zdravlja i dobrobiti čovječanstva.

Cilj su ostvarile kroz slijedeće nastavne predmete i nastavne jedinice koje su bile podijeljene na nastavne situacije.

 

HRVATSKI JEZIK: Književnost: „Kako se igra voda?“ Nada Iveljić

MATEMATIKA: Dijeljenje  višeznamenkastih brojeva dvoznamenkastim brojem-vodeni zadatci

PRIRODA I DRUŠTVO:Značenje vode za život biljke

SRO: Poruka vodi; (eko poruke, dok.film Drava kroz sva 4 godišnja doba)

 

OPIS TIJEKA AKTIVNOSTI:

 

  1. nastavna situacija-MOTIVACIJA

 

Igra asocijacije

 

 

kiša

žabe

vijugava

ribe

snijeg

rode

brza

brodovi

mraz

mulj

hladna

stajaćica

rosa

komarci

tekućica

alge

OBORINE

MOČVARA

RIJEKA

MORE

VODA

 

 

  1. nastavna situacija- gledanje dokumentarnog filma „ Drava kroz 4 godišnja doba“
  2. nastavna situacija- pisanje eko poruka

    5. nastavna situacija- Igra: GRAD – RIJEKA

Učiteljica na listiće papira u boji – plave – napiše imena rijeka, a na crvene imena gradova kroz koje te rijeke protječu. Učiteljica sudionicima podijeli listiće (tako da oni ne vide što na njima piše) pazeći da podjednak broj učenika  dobije plave, odnosno crvene listiće.

Zadatak: Rijeke traže gradove

Učenici otvore svoj listić, pročitaju ga i okrenu tako da ga i drugi mogu vidjeti. Potom se rijeke koje teku kroz gradove traže i skupljaju.Najviše gradova ponudimo za rijeku Dravu.

 

     6. nastavna situacija- rad u paru( jedan učenik govori o osobinama mirne rijeke, a drugi o osobinama brze rijeke)

 

  1. nastavna situacija- Interpretativno čitanje i interpretacija proznog teksta Nade Iveljić , „ Kako se igra voda?“

-samostalno čitanje i rad na tekstu

- izdvajanje teme, plana priče i pjesničkih slika

 

  1. nastavna situacija- pisanje pjesme“činkvine“

-prvi stih: jedna riječ, najčešće imenica koja opisuje temu

-drugi stih: dvije riječi,pridjevi koji opisuju imenicu iz prvog stiha

-treći stih: tri riječi, glagoli ili glagolske imenice

-četvrti stih: četiri ili više riječi koje izražavaju osjećaje u vezi s temom

-peti stih: jedna riječ,istoznačnica, kojom sažimamo bit teme

 

 9.nastavna situacija

Značenje vode za život-Rad na tekstu i nastavnim listićima –rad u skupinama

 

Učenici čitaju, traže odgovore, donose zaključke i zajednički formiraju odgovore na postavljena pitanja.Nakon završetka izlaganje voditelja skupine.

  1. Čega nema na Zemlji bez vode?                     1.Kako biljke prikupljaju vodu?
  2. Za što se sve voda koristi?                              2. Koja je uloga korijena?
  3. Što najviše zagađuje vodu?                             3.Što moramo učiniti da zaštitimo vodu?
  4. Kako možemo zaštiti vodu?                            4. Što su bunari,crpke,cisterne?
  5. Nabroji uvjete potrebne za rast biljka.

 

10.nastavna situacija- rad u paru- navođenje primjera odgovornog ponašanja u očuvanju vode

Učenici u paru zapisuju načine odgovornog ponašanja ljudi u očuvanju vode i prirode.

Čitaju svoja razmišljanja i postavljaju ih na razredni pano u završnom djelu sata.

 

11. nastavna situacija- matematički zadatci PRIMJERI ZADATAKA ZA NASTAVU MATEMATIKE  U INTEGRIRANOJ NASTAVI NA TEMU VODA (računske priče)

 

  • matematička priča: Tijekom 65 dana u Dravi je ulovljeno 7865 t šarana. Koliko je kg šarana ulovljeno u jednom danu ako je svaki dan ulovljeno jednako mnogo šarana?
  • matematičke ribice: Na ploču se nacrta rijeka i u nju se stave papirnate ribice sa matematičkim zadatcima koje učenici uzimaju i rješavaju zadatak u bilježnice.Nakon završetka rada slijedi provjera rezultata i vraćanje ribica u rijeku.

 

12. nastavna situacija –sinteza integriranog dana

Nakon cjelodnevnog bavljenja temom voda slijedi završni razgovor i pnavljanje-generalizacija.

 

13. nastavna situacija-evaluacija nastavnog dana

 

Učenici na svoje kapljice vode crtaju  svoje raspoloženje tijekom današnjeg nastavnog dana.

 

Učiteljice: Renata Grahovac 4.a

                  Blaženka Marić 4.b

                 Ljiljana Marendić 4.c

 

Učenici predmetne nastave su kroz nastavu hrvatskog jezika uvidjeli sve dragocjenosti, ljepotu i važnost rijeke Drave kroz različite nastavne situacije.

 

PETAK, 22. 03. – održan je zanimljiv EKO KVIZ koji je bio kombinacija znanja, igre i spretnosti te EKO IZLOŽBA svih uradaka nastalih tijekom provedbe EKO TJEDNA

 

 

                                                                                 Škloski eko koordinator:

                                                                                       Vesna Košutić

Slike 1. dana možete vidjeti u: Vegeterijanski ponedjeljak

Slike 2. dana možete vidjeti u: Dan recikliranja

Slike 3. dana možete vidjeti u: Zelena čistka

Slike 4. dana možete vidjeti u: "Drava - rijeka koja spaja, a ne razdvaja"

Slike 5. dana možete vidjeti u: Eko kviz i Eko izložba



Izvor: Vesna Košutić, učiteljica razredne nastave


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju