« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Ove školske godine obnavljamo status Međunarodne Eko-škole, te moramo ispuniti određene kriterije i dokazati kako smo u provedbi programa otišli korak dalje.
Cilj programa : ugradnja odgoja i obrazovanja za okoliš u sve segmente odgojno-obrazovnog sustava i svakodnevni život učenika i djelatnika škole.
Zadaća programa:odgojiti mlade generacije osjetljivima na pitanja okoliša i osposobiti ih za donošenje odluka o razvitku društva u budućnosti.
U okviru projekta EKO-ŠKOLA u EKO TJEDNU provedeno je niz aktivnosti kojima smo potvrdili da promičemo brigu za okoliš kao trajnu vrijednost i način življenja.
PROVEDENE AKTIVNOSTI:
PONEDJELJAK, 18. 03.-VEGETARIJANSKI PONEDJELJAK- vegetarijanski meni u školskoj kuhinnji
Učenici razredne i predmetne nastave ovaj su ponedjeljak jeli vegeterijansku hranu. Na jelovniku je bila kuhana riža, grašak, kukuruz, jaja, naribana mrkva te rajčica.
UTORAK, 19. 03.- DAN RECIKLIRANJA – od otpadnog materijala izredili smo niz uporabnih i ukrasnih predmeta(odjeća, vaze, čaše za olovke, pernice, lutkice, slike, plakate...
SRIJEDA, 20. 03.- ZELENA ČISTKA –očistili smo okoliš škole od smeća
Učenici razredne nastave su zajedno sa svojim učiteljicama čistili okoliš, a učenici predmetne nastave pod vodstvom nastavnika tjelesne i zdravstvene kulture (Tomislava Medvedović i Borivoje Kocić).
ČETVRTAK, 21. 03. –proveden je integrirani nastavni dan s temom «DRAVA – RIJEKA KOJA SPAJA A NE RAZDVAJA», kojim smo ujedno obilježili i Dan voda, kao i početak proljeća.
Učiteljice četvrtih razreda naše škole u četvrtak 21.ožujka 2013. održale su integrirani dan u svojim razrednim odjelima pod nazivom
„ Drava-rijeka koja spaja , a ne razdvaja“
CILJ integriranog dana je bio zajedničkim radom skrenuti pozornost na glavna pitanja u svezi podizanja svijesti o odgoju i obrazovanju za okoliš i održivi razvoj,odgovorno gospodarenje vodom radi zdravlja i dobrobiti čovječanstva.
Cilj su ostvarile kroz slijedeće nastavne predmete i nastavne jedinice koje su bile podijeljene na nastavne situacije.
HRVATSKI JEZIK: Književnost: „Kako se igra voda?“ Nada Iveljić
MATEMATIKA: Dijeljenje višeznamenkastih brojeva dvoznamenkastim brojem-vodeni zadatci
PRIRODA I DRUŠTVO:Značenje vode za život biljke
SRO: Poruka vodi; (eko poruke, dok.film Drava kroz sva 4 godišnja doba)
OPIS TIJEKA AKTIVNOSTI:
Igra asocijacije
kiša |
žabe |
vijugava |
ribe |
snijeg |
rode |
brza |
brodovi |
mraz |
mulj |
hladna |
stajaćica |
rosa |
komarci |
tekućica |
alge |
OBORINE |
MOČVARA |
RIJEKA |
MORE |
VODA |
5. nastavna situacija- Igra: GRAD – RIJEKA
Učiteljica na listiće papira u boji – plave – napiše imena rijeka, a na crvene imena gradova kroz koje te rijeke protječu. Učiteljica sudionicima podijeli listiće (tako da oni ne vide što na njima piše) pazeći da podjednak broj učenika dobije plave, odnosno crvene listiće.
Zadatak: Rijeke traže gradove
Učenici otvore svoj listić, pročitaju ga i okrenu tako da ga i drugi mogu vidjeti. Potom se rijeke koje teku kroz gradove traže i skupljaju.Najviše gradova ponudimo za rijeku Dravu.
6. nastavna situacija- rad u paru( jedan učenik govori o osobinama mirne rijeke, a drugi o osobinama brze rijeke)
-samostalno čitanje i rad na tekstu
- izdvajanje teme, plana priče i pjesničkih slika
-prvi stih: jedna riječ, najčešće imenica koja opisuje temu
-drugi stih: dvije riječi,pridjevi koji opisuju imenicu iz prvog stiha
-treći stih: tri riječi, glagoli ili glagolske imenice
-četvrti stih: četiri ili više riječi koje izražavaju osjećaje u vezi s temom
-peti stih: jedna riječ,istoznačnica, kojom sažimamo bit teme
9.nastavna situacija
Značenje vode za život-Rad na tekstu i nastavnim listićima –rad u skupinama
Učenici čitaju, traže odgovore, donose zaključke i zajednički formiraju odgovore na postavljena pitanja.Nakon završetka izlaganje voditelja skupine.
10.nastavna situacija- rad u paru- navođenje primjera odgovornog ponašanja u očuvanju vode
Učenici u paru zapisuju načine odgovornog ponašanja ljudi u očuvanju vode i prirode.
Čitaju svoja razmišljanja i postavljaju ih na razredni pano u završnom djelu sata.
11. nastavna situacija- matematički zadatci PRIMJERI ZADATAKA ZA NASTAVU MATEMATIKE U INTEGRIRANOJ NASTAVI NA TEMU VODA (računske priče)
12. nastavna situacija –sinteza integriranog dana
Nakon cjelodnevnog bavljenja temom voda slijedi završni razgovor i pnavljanje-generalizacija.
13. nastavna situacija-evaluacija nastavnog dana
Učenici na svoje kapljice vode crtaju svoje raspoloženje tijekom današnjeg nastavnog dana.
Učiteljice: Renata Grahovac 4.a
Blaženka Marić 4.b
Ljiljana Marendić 4.c
Učenici predmetne nastave su kroz nastavu hrvatskog jezika uvidjeli sve dragocjenosti, ljepotu i važnost rijeke Drave kroz različite nastavne situacije.
PETAK, 22. 03. – održan je zanimljiv EKO KVIZ koji je bio kombinacija znanja, igre i spretnosti te EKO IZLOŽBA svih uradaka nastalih tijekom provedbe EKO TJEDNA
Škloski eko koordinator:
Vesna Košutić
Slike 1. dana možete vidjeti u: Vegeterijanski ponedjeljak
Slike 2. dana možete vidjeti u: Dan recikliranja
Slike 3. dana možete vidjeti u: Zelena čistka
Slike 4. dana možete vidjeti u: "Drava - rijeka koja spaja, a ne razdvaja"
Slike 5. dana možete vidjeti u: Eko kviz i Eko izložba