preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+, KA1 Škola mira i prijateljstva, Diseminacija projekta; Kreativna drama kao sredstvo prevencije vršnjačkog nasilja
Autor: Melita Schmitz, 11. 1. 2023.

5. siječnja 2023. godine, u sklopu projekta Škola mira i prijateljstva, održana je radionica za učitelje pod nazivom Kreativna drama kao sredstvo prevencije vršnjačkog nasilja.

Radionicu su pripremile i održale učiteljice Kristina Premec i Elvira Vujčić koje su u rujnu prošle godine sudjelovale na istoimenom tečaju u Turskoj.


Na početku radionice sudionici su se  upoznali s pojmom kreativna drama i kako, upravo, kreativna drama može biti učinkovito sredstvo za podizanje svijesti o vršnjačkom zlostavljanju, posebice kod djece školske dobi.

Kao uvod u praktični dio radionice održan je kratki dramski trening. Sudionicima su predstavljene vježbe pomoću kojih se učenici mogu opustiti i pripremiti za oživljavanje konkretne dramske situacije.

Nakon „zagrijavanja“ radili smo improvizacije na zadanu temu pomoću dvije vježbe.

Prva se vježba temeljila na odigravanju i uživljavanu u situaciju zlostavljanja i traženja rješenja što sve možemo učiniti da zaustavimo nasilnog i nasilje, a da pri tome, koliko je moguće, ne budemo i mi nasilni ili pristanemo na nasilje.

Druga je vježba u parovima koja se temelji na telefonskom pozivu. U toj vježbi zadatak je bio prikladnim pitanjima navoditi osobu koja ima problem na to da sam dođe do neke odluke, bez sugestije i prijedloga sugovornika. Kada sudionik s problemom iskristalizira neko rješenje, razgovor je gotov.

Predstavljanjem rezultata druge vježbe, radionica je privedena kraju. Učitelji koji su sudjelovali u realizaciji radionice izrazili su zadovoljstvo međusobnom interakcijom i ovakvim pristupom u rješavanju problema s kojima se svi svakodnevno susrećemo.

Elvira Vujčić





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju