« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U sklopu Erasmus+ KA1 projekta „Škola mira i prijateljstva“ i izvannastavnih aktivnosti „Sigurno surfanje na internetu“ i „Pronađi mir u sebi“, voditeljice Svetlana Mesić i Melita Schmitz uz priču Marcusa Pfistera „Riba duginih boja“ održale su korelacijsko-integracijski pristup nastavnoga procesa u kojemu su poznatu priču upotrijebile za učenje riječi kako hrvatskoga jezika tako i njemačkoga.
Iz priče učenici 5.a razreda izdvojili su sve pridjeve koji se pojavljuju u opisu ribice iz priče te su ih preveli na njemački jezik pa su na taj način naučili nove riječi u njemačkome jeziku. Iz skupine novih riječi izdvojili su jednu koja označava pozitivnu i jednu koja označava negativnu osobinu te su od njih tvorili rečenicu iznad crteža ribe koju si u skladu s pozitivnom ili negativnom osobinom obojili crtež ribe.
Na kraju sata od vlastitih tijela na prostirkama oblikovali su ribu.
Učenici su tijekom nastavnoga sata raspravljali o prihvatljivom obliku ponašanja među svojim vršnjacima tako što su im riječi iz priče bili poticaj za raspravu. Uočili su i ponašanje riba koje se može usporediti s međuvršnjačkim zlostavljanjem te su se svi složili da takvo ponašanje nije prihvatljivo i da žele međusobno biti prijatelji i pomagati si kada god to mogu.
S. Mesić & M. Schmitz