preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+ YOUTH: Diseminacijske radionice treninga „Beyond Labels“ i „Into the Future“ u Srednjoj školi Marka Marulića
Autor: Melita Schmitz, 31. 1. 2024.

U suradnji sa Srednjom školom Marka Marulića iz Slatine i profesoricama Dijanom Fotez, Željkom Balković i Dinkom Prenković te psihologinjom Ljiljanom Matošević dana 30. siječnja 2024. godine knjižničarka Melita Schmitz održala je diseminacijske radionice treninga „Beyond Labels“ i „Into the Future“ koji su financirani sredstvima Europske komisije u organizaciji udruga iz Češke „Brno Connected“ i Njemačke „NaturKultur“ s partnerskom organizacijom iz Hrvatske „Ocean znanja“.


Učenicima 2., 3. i 4. razreda gimnazije predstavljen je Erasmus+ YOUTH program te mogućnosti koje mladi mogu realizirati u svome školovanju u okviru toga programa. Knjižničarka Schmitz predstavila je treninge „Beyond Labels“ i „Into the Future“ na kojima je sudjelovala te je stečena znanja primijenila u radionicama.

Prva radionica odnosila se na timski rad te je od sudionika zahtijevala rad u timu, timsku suradnju, dogovaranje, usklađivanje i zajedničko osmišljavanje mostova od već korištenog materijala kao što je karton za kutije. Učenici su u grupama izradili mostove te su nakon radionice imali zajednički osvrt na njihov timski rad: iznijeli su kako su se osjećali kao dio tima, jesu li zadovoljni svojim doprinosom ovome zadatku, što su mogli bolje učiniti i na kraju  kako su zajednički funkcionirali kao tim. Ovakvi zadaci pružaju učenicima mogućnost da izvrše samorefleksiju te se promotre iz „perspektive neovisnog promatrača“ i na taj način razluče jesu li više timski igrači ili bolje funkcioniraju kada samostalno izvršavaju zadatke.

Učenici završnog razreda gimnazije izradili su plakat „Škola u 21. stoljeću“. Budući da su već dvanaest godina u sustavu obrazovanja u ovome zadatku mogli su se kritički osvrnuti na svoje školovanje te predložiti koje izmjene bi oni željeli učiniti, a da školovanje bude ugodnije, uspješnije i sa što manje stresa.

Njihovi prijedlozi odnosili su se na smanjenje opsega nastavnoga gradiva, na kreativni pristup nastavi, uvođenje što više likovne i glazbene umjetnosti i izražavanja u programe, na uvođenju istraživačke i projektne nastave te na više zajedničkoga druženja i socijalizacije.

Melita Schmitz, dipl. bibl.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju