« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Pozitivna „financijska praksa se nastavlja“. Potaknuti izrazito pozitivnim iskustvima od prošle školske godine, a u sklopu obilježavanja Tjedna financijske pismenosti od 18.ožujka do 25.ožujka 2024. Godine, nastavnice Srednje škole Marka Marulića Slatina, Ankica Đurasek i Ivana Švamberger te učiteljica Osnovne Škole Eugena Kumičića Slatina Vera Menčik, pripremile su, 21. ožujka 2024., edukativno predavanje i zanimljive radionice u trajanju od dva sata iz područja Financijske pismenosti.
Kroz igru i priču prilagođenu njihovoj dobi, učenicima 4.A razrednog odjela „približeni“ su važni financijski pojmovi s kojima se svakodnevno susreću, a koje često ne razumiju. Konačni cilj projekta Financijska pismenost, koji je planiran Kurikulumom SŠ Marka Marući Slatina za tekuću školsku godinu, je da se pravovremeno upoznaju s osnovama funkcioniranja financijskog sustava, kako bi izrasli u educirane građane koji će u budućnosti znati upravljati osobnim financijama. Manje formalizirana predavanja upravo to mogu postići jer omogućavaju učenicima da se opušteno uključe u raspravu s nastavnicama te poistovjete s problemima s kojima se svaki dan susreću i dobiju odgovore na pitanja koja ih zanimaju.
Kao pravi mali financijski stručnjaci, učenici su postavljali interesantna pitanja i izvodili konstruktivne zaključke tijekom radionica i predavanja. Saznali su kada, kako i zašto su nastale prve banke te kako su izgledali bankarski poslovi 3000 god.pr Kr. u Babilonu. Saznali su koje sve poslove danas banka obavlja, koje su osnovne zadaće HNB-a s guvernerom na čelu ove institucije. Učili su o vrstama računa, načinima i oblicima plaćanja u platnom prometu. Istaknute su koristi racionalnog upravljanja novcem uz neizostavna pitanja iz područja Zaštite prava potrošača. Rada i smijeha nije nedostajalo! Zahvaljujemo učiteljici Veri Menčik na suradnji, ali i cijelom 4.A koji je još jednom dokazao da se uz rad i igru može puno naučiti.