preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Financijska pismenost u Osnovnoj školi Eugena Kumičića Slatina- međuškolska suradnja
Autor: Nataša Valinčić, 22. 3. 2024.

Pozitivna „financijska praksa se nastavlja“. Potaknuti izrazito pozitivnim iskustvima od prošle školske godine, a u sklopu obilježavanja Tjedna financijske pismenosti od 18.ožujka do 25.ožujka 2024. Godine, nastavnice Srednje škole Marka Marulića Slatina, Ankica Đurasek i Ivana Švamberger te učiteljica Osnovne Škole Eugena Kumičića Slatina Vera Menčik, pripremile su, 21. ožujka 2024., edukativno predavanje i zanimljive radionice u trajanju od dva sata iz područja Financijske pismenosti.


Kroz igru i priču prilagođenu njihovoj dobi, učenicima 4.A razrednog odjela „približeni“ su važni financijski pojmovi s kojima se svakodnevno susreću, a koje često ne razumiju. Konačni cilj projekta Financijska pismenost, koji je planiran Kurikulumom SŠ Marka Marući Slatina za tekuću školsku godinu, je da se pravovremeno upoznaju s osnovama funkcioniranja financijskog sustava, kako bi izrasli u educirane građane koji će u budućnosti znati upravljati osobnim financijama. Manje formalizirana predavanja upravo to mogu postići jer omogućavaju učenicima da se opušteno uključe u raspravu s nastavnicama te poistovjete s problemima s kojima se svaki dan susreću i dobiju odgovore na pitanja koja ih zanimaju.

Kao pravi mali financijski stručnjaci, učenici su postavljali interesantna pitanja i izvodili konstruktivne zaključke tijekom radionica i predavanja. Saznali su kada, kako i zašto su nastale prve banke te kako su izgledali bankarski poslovi 3000 god.pr Kr. u Babilonu. Saznali su koje sve poslove danas banka obavlja, koje su osnovne zadaće HNB-a s guvernerom na čelu ove institucije. Učili su o vrstama računa, načinima i oblicima plaćanja u platnom prometu. Istaknute su koristi racionalnog upravljanja novcem uz neizostavna pitanja iz područja Zaštite prava potrošača. Rada i smijeha nije nedostajalo! Zahvaljujemo učiteljici Veri Menčik na suradnji, ali i cijelom 4.A koji je još jednom dokazao da se uz rad i igru može puno naučiti.



Izvor: Vera Menčik, učiteljica razredne nastave


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju