« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U okviru projekta Znanjem i prijateljstvom za bolje sutra (Knowledge and Friendship for better Tomorrow- KFT) učitelji OŠ Eugena Kumičića boravili su u Szigetvaru u posjeti partnerskoj školi OŠ T.S Lantos. Ukupno se 53 djelatnika naše škole 27. studenog uputilo na dvodnevni posjet školi s kojom razvijamo partnerstvo, ali i prijateljske odnose.
Na početku treba reći da je školska zgrada sastavljena od nekoliko manjih zgrada i da zauzima više etaža te je bilo zanimljivo tijekom odmora susretati se na hodnicima s učenicima (koji su, čini se, mrvicu smireniji i odmjereniji od naših). Nakon razgledavanja Zida prijateljstva Szigetvara i Slatine, učitelji su se uputili na satove mađarske književnosti, engleskoga i njemačkoga jezika te satove pjevanja i tjelesnog odgoja te povijesti. Učitelji su posvjedočili samostalnom radu učenika koji predstavljaju svoje istraživačke radove, skupnom radu te radu u paru i stekli dojam da je sigetvarska škola organizirana i široke lepeze nastavnih metoda i oblika. Naravno da se kurikularni sadržaji dviju zemalja ponešto razlikuju, ali je bilo zanimljivo uočiti i razumjeti te razlike.
Drugoga su dana učitelji posjetili mađarski Nacionalni park Dunav-Drava čije je sjedište nedaleko od Barcsa i koji predstavlja ogledni primjer netaknute prirode i održivog razvoja (koji je i jedan od ciljeva u okviru projekta) jer je to područje bilo neistraženo do raspada bivše SFRJ i kao takvo pogranično područje predstavljalo je sigurnosni problem bivšoj državi. Tek nakon osnivanja samostalne i suverene Republike Hrvatske, Mađari su dobili mogućnost ulaska u taj rezervat koji nudi važne uvide za proučavanje ekološke ravnoteže.
Inače je posjet proveden kao svojevrsni „team building“ naših učitelja koji su (uz, na sreću, manje poteškoće nekih učitelja poput učitelja povijesti Nikole Marjanovića:-)) usvojili nova iskustva te produbili svoju suradnju na raznim područjima.