preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dani medijske pismenosti 2024.: „Biti svoj-biti u ravnoteži u virtualnom i medijskom okruženju“; 7. razredi i 5.a
Autor: Melita Schmitz, 1. 5. 2024.

U razdoblju od 22. do 28. svibnja 2024. godine knjižničarka Melita Schmitz provela je radionice pod nazivom „Tko sam ja“ s učenicima sedmih razreda i 5.a u kojima su razgovarali o samopoimanju mladih u današnjem virtualnom svijetu. Učenici su samostalno ispunjavali radne listiće koji su im pomogli da osvijeste tko su oni: u kojim aktivnostima uživaju, koje su im važne osobe u životu, na koja su svoja postignuća ponosni, kako provode slobodno vrijeme, što znaju dobro raditi te koje su njihove pozitivne osobine. Kada učenici kroz upitnik analiziraju sebe, to im pomaže da sami uvide što su sve do sada postigli te na čemu bi eventualno htjeli raditi. Učenici su zaključili da je u životu važno znati tko si tko si, kakve imaš radne navike te koji su tvoji potencijali kako bi se uskladili sa svojim životnim ciljevima i kako bi mogli raditi na svome osobnome rastu i razvoju.


Druga aktivnost koja je provedena u sklopu ovih radionica bila je pod nazivom „Moje ime“ u kojoj su učenici razgovarala i o svome imenu, neki od njih nisu znali što znači njihovo ime niti zašto su ga dobili pa je ova aktivnosti bila poticaj da pitaju svoje roditelje što ih je motiviralo da ima daju ime koje nose kroz cijeli svoj život.

Kako se navodi u priručniku, ovom aktivnošću učenici imaju priliku osvijestiti dijelove svojega „JA“ te promišljajući o sebi jačati i vlastitu samosvijest. Ako se nekome ne sviđa njegovo ime, ovo je prilika da se pronađe način  da se bude „okej“ sa svojim imenom ako im se do sada nije sviđalo  te je ovo mogućnosti da se ostvari proces prihvaćanja samoga sebe i vlastite životne priče.

Rasprava o imenima je bila zanimljiva i vrlo informativna jer učenici koji nisu znali zašto nose neko ime sada su preko svojih roditelja saznali zašto su ga dobili i koje je njihovo značenje.

Učenici su ispunili anonimnu anketu koju je priredila knjižničarka Melita Schmitz, a u kojoj se želi saznati koliko su naši učenici pod utjecajem influencera i youtubera te koliko oni utječu na njihove živote i posebno na doživljavanje vlastitoga tijela i samim time i povlači pitanje o svim nezadovoljstvima koje iz toga proizlaze te o njihovom utjecaju na njihovo samopouzdanje i samopoštovanje.

Melita Schmitz, dipl. bibl.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju