« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
2.prosinca 2014. učenici 4. a razreda i učiteljica Mira Brezovčan proveli su niz aktivnosti u okviru integriranog nastavnog dana posvećenog obilježavanju Međunarodnog dana osoba s invaliditetom.
Dan smo započeli pričom o dječaku koji je pisao pjesme slijepoj djevojčici ...Igrom „U nekim drugim cipelama“ pokušali smo saznati kako je nekome tko ne vidi, ne čuje, ne govori...
Proučili smo prigodan bonton koristan za svakodnevnu komunikaciju s osobama s invaliditetom...
Jedna od aktivnosti bila je kompozicija poezije kolaž papirom iz časopisa
Živimo zajedno, ali s razlikama:
netko sporo hoda,
netko lijepo piše,
netko lako uči,
netko teško diše,
netko slabo pjeva,
netko zbori čisto...
Ipak, svako dijete
u biti je isto:
malo toplo srce
i želja puna glava
da živimo zajedno, ali s razlikama.
Dragan Lendić
Gošća razrednog odjela ,viša fzioterapeutkinja gospođa Gordana Vukelić, razgovarala je s učenicima o važnosti vježbanja, pravilnom držanju tijela, nošenju torbe, pravilnom sjedenju u školskoj klupi ... Saznali smo da je fizioterapeut zdravstveni stručnjak koji radi s osobama koje imaju probleme izazvane bilo kojim poremećajem koji se odražava na sustav za pokretanje. Fizioterapeuti pomažu bolesnim i ozlijeđenim osobama u povećanju pokretnosti, ublažavanju boli, te sprječavanju i ublažavanju trajnih posljedica bolesti i ozljeda.
Radili smo vježbe disanja, opuštanja, istezanja, jačanja muskulature, koordinacije ...
Završna aktivnost bila je igra“ Graničari“ – igrali smo je na drugačiji način – u sjedećem i/ili klečećem položaju
Na poticaj Ujedinjenih naroda 1992.godine, 3. prosinca proglašen je Međunarodnim danom osoba s invaliditetom. Obilježava se svake godine s ciljem postizanja boljeg razumijevanja problema invaliditeta u široj društvenoj zajednici te ostvarenja svih prava koje osobe s invaliditetom imaju, kao i njihove potpune uključenosti u društvo u kojem žive.