« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Povodom Međunarodnog dana tjelesne aktivnosti 10.5.2024. godine u našoj školi - matičnoj školi i područnoj školi Gornji Miholjac, održane su sportske aktivnosti na otvorenom i školskoj sportskoj dvorani, uz pomoć poligona za tjelesnu aktivnost školske djece. Cilj ovih aktivnosti bio je kroz zabavan, motivirajući i natjecateljski duh provesti što više vremena u pokretu i igri. U vježbi na poligonu bili su uključeni i učenici s intelektualnim teškoćama.
U matičnoj školi aktivnosti s učenicima 4.a razreda proveli su učitelji tjelesne i zdravstvene kulture Borivoje Kocić i Tomislava Medvedović te učiteljica razredne nastave Vera Menčik.
U područnoj školi poligon za tjelesnu aktivnost s učenicima 1. i 2. razreda provela je učiteljica razredne nastave Anita Jančić Rulj.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
HODANJA I TRČANJA
SUNOŽNI I JEDNONOŽNI POSKOCI
SLOBODNA IGRA S MANJIM BROJEM IGRAČA (N), VRŠNO ODBIJANJE LOPTE (O)
RAZRED: 1., 2. 4.
ISHODI AKTIVNOSTI
Učenici sudjeluju u razvoju i provjeravanju motoričkih i funkcionalnih sposobnosti. Programskim sadržajima hodanja, trčanja i poskoci razvijaju aerobni kapacitet. Učenici prate i prepoznaju osobna postignuća.
RAZRADA AKTIVNOSTI
UVODNI DIO SATA
Učenici su u formaciji vrste.
Učenici brzo trče do prve crte na vježbalištu, dotaknu crtu rukom i vraćaju se trčeći natrag na startnu crtu.
Drugi zadatak je trčati do sljedeće crte na vježbalištu, dotaknuti crtu rukom i vratiti se natrag.
Treći zadatak je trčati do još udaljenije crte, dotaknuti crtu i vratiti se na start i tako dok se ne iskoriste sve crte na vježbalištu.
Ukoliko je manje crta, tada treba ponoviti zadatak nekoliko puta kako bi učenici više puta izveli zadatak trčanja do zadanog cilja i promjenom smjera kretanja vratili se na startnu crtu.
4. razred
Pretrčavanje prostora s različitim aktivnostima, hodanja, trčanja, skipovi, jednononožni i sunožni skokovi, bočna kretanja, kretanja unatrag, četveronožna kretanja.
PRIPREMNI DIO SATA
Učenici su u slobodnoj formaciji, izvode pripremne vježbe u paru.
GLAVNI DIO SATA
Trčanje, hodanje i poskoci 1. i 2. razred
Učenici su u formaciji dvije vrste. Zadatke izvode prelazeći na suprotni kraj vježbališta, prvo jedna pa druga vrsta.
Zadatke povezujemo s matematikom. Zadatak učenika je bacati kocku na kojoj su napisani brojevi od 1 do 6.
Učenik zapamti broj i trči između čunjića do kutije s predmetima, uzima toliko predmeta koliko je dobio na kocki i nosi ih nazad (učenje pojma broj i količina).
Vježbu izvode na više načina.
1.i 2. razred
Trčanje u jednom smjeru, hodanje u drugom smjeru, trčanje s visoko podignutim koljenima, hodanje na prstima, trčanje s pruženim nogama, hodanje na petama, bočni poskoci udesno, hodanje na unutarnjoj strani stopala, bočni poskoci ulijevo, hodanje na vanjskoj strani stopala, dječji poskoci
Sljedeći zadatak je povezan s likovnom kulturom gdje učenici prvo razlikuju glavne boje, te povezuju istu boju i obruč, gdje bacaju disk, kroz slobodne obruče skaču i na kraju se provlače kroz obruč.
4.razred
Učenici izvode zadane aktivnosti u poligonu što brže, prema pravilima i uputama.
Trče u slalomu, provlačenje, prelazak preko prepreka, pretrčavanje po oznakama, brzo prelaženje preko uskih prepreka, skok u vis „škarice“
Vršno odbijaju loptu u paru
ZAVRŠNI DIO SATA
Razgovor s učenicima - na koji smo način povezali druge predmete s tjelesnom i zdravstvenom kulturom, što smo danas učinili za svoje zdravlje???