« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Danas je u našoj školi sve bilo nekako gipko, MISLILI SMO PLESNIM POKRETOM jer su Plesni timovi uz Međunarodni Dan plesa ( 29. 04. ) na Radionici plesa kreirali svoju „Plesnu priču“.
Ponosio bi se ovim dječjim pokretima i glasoviti Jeana Georgesa Noverrea - začetnik modernog baleta i jedan od najvećih plesnih reformatora na čiji se rođendan diljem svijeta obilježava Svjetski dan plesa.
Zamišljena je radionica kao stvaralačka improvizacija Timova na istu zadanu glazbu. Glasoviti mjuzikl „Mačke“, bio je poticaj za kreiranje pokreta u stvaranju naše Plesne priče.. Na toj premisi upoznali smo šarolik svijet zavodljivog plemena mačaka putem kojih su zapravo prikazani različiti ljudski karakteri. Dječja kreativnost kroz improvizaciju dala je cijeloj priči dodatnu dimenziju, jer su plesači u određenom vremenu pokretom prikazali sebi bliske likove i sadržaje, nešto čime se oni - lako mogu poistovjetiti.
Moglo se vidjeti kako se različita „plemena“ ujedinjuju u jedno, zatim uvažavanje različitosti - stvaranje zaštitne kućice za različite vrste, radost življenja i na kraju - bal za sve,... Nastupali su timovi pod nazivom: Ritam i ples, Pirueta, Mačji nered, Mijaaau, Mačja plemena, Zgodne mačke i Velike cure.
Na kraju su se svi Timovi zasladili i osvježili sokom u školskom restoranu.
„Kreativnost plesnog odgoja polaže veliku važnost na improvizaciju kao na nekritičnu fazu stvaralaštva koja oslobađa duh i tijelo. Tijekom improvizacije plesači saznaju što sve treba poduzimati, što dodati a što izostaviti da sekvenca pokreta odgovara zadanoj temi. Samokritički osvrt doprinosi boljem upoznavanju samoga sebe u pogledu psihofizičkih reakcija mogućnosti. Pomoć voditelja je bila više u obliku savjeta nego autorskog zahvata.“
Danas u doba razvoja suvremene tehnologije i sjedilačkog načina života važno je utjecati na učenike i stvarati kod njih navike za svakodnevnim kretanjem. Plesni pokret je jedno od rješenja.
Zabilježene trenutke pogledajte ovdje.
U ime Tima za provedbu, hvala svima na sudjelovanju ovoga značajnoga dana!
Vera Menčik, voditeljica projekta