« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Na temelju čl. 18. st. 3. Zakona o javnoj nabavi (NN, 90/11., 83/13., 143/13.) i čl. 38. Statuta Osnovne škole Eugena Kumičića Slatina, Školski odbor OŠ Eugena Kumičića Slatina, na 17. sjednici održanoj dana 22. prosinca 2014. godine, donio je
IZMJENE PRAVILNIKA O NABAVI ROBA, USLUGA I RADOVA MALE VRIJEDNOSTI
Članak 1.
Članak 1. st. 1. Pravilnika o nabavi roba, usluga i radova male vrijednosti mijenja se i glasi:
Nabavu roba, usluga i radova procijenjene vrijednosti do 50.000,00 kuna bez PDV-a naručitelj provodi izdavanjem narudžbenice jednom gospodarskom subjektu. Zavisno o predmetu nabave može se zaključiti i ugovor.
Članak 2.
Ove izmjene Pravilnika o nabavi roba, usluga i radova male vrijednosti stupaju na snagu danom donošenja.
Članak 11.
Pravilnik se objavljuje na oglasnoj ploči i na internetskoj stranici škole dana 30.12.2014.
Predsjednica školskog odbora:
Renata Grahovac, dip. učitelj razredne nastave,v.r.
Ravnateljica:
Božica Majhen, dipl. pedagog, v.r.
Slatina, prosinac 2014. godine
Klasa: 602-01/14-01/247
Urbroj: 2189-23-01/1-14-1