preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Tražilica
Aktivnosti u knjižnici
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Poticanje čitanja i razvijanje ljubavi prema knjizi u drugim razredima OŠ Eugena Kumičića
Autor: Nataša Valinčić, 25. 2. 2015.

Razredni projekt Druženje s knjigom za učenike drugih razreda naše škole u s ciljem poticanja čitanja i razvijanja ljubavi prema knjizi realizirao od 16. do 20. veljače 2015 godine kao međupredmetno područje integracije knjižnično-informacijskoga obrazovanja i građanskoga i zdravstvenog odgoja kao i hrvatskoga jezika.


Razredni projekt Druženje s knjigom za učenike drugih razreda naše škole u s ciljem poticanja čitanja i razvijanja ljubavi prema knjizi realizirao od 16. do 20. veljače 2015 godine kao međupredmetno područje integracije knjižnično-informacijskoga obrazovanja i građanskoga i zdravstvenog odgoja kao i hrvatskoga jezika.

U projektu su sudjelovali učenici 2.a razreda ( učiteljica Renata Grahovac), 2.b razreda (učiteljica Blaženka Marić), učenici 2.c razreda (učiteljica Ljiljana Marendić) i knjižničarka Melita Schmitz koja je na književnom predlošku Petra se ne želi oprati! (A. Petigny) obradila temu važnosti higijenskih navika te kod učenika provjerila razinu razumijevanja pročitanoga teksta.

I ovaj projekt pokazao je neizostavnu važnost suradnje između školske knjižničarke  i učitelja te još jednom dokazao da učeni vole dolaziti u školsku knjižnicu koja im pruža zanimljive sadržaje kao i izvođenje nastave u drugačijem ambijentu, što se pokazalo važnim za učenike.

M. Schmitz, dipl. bibl. mentor





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju