« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
S emocijama na TI
Druga radionica pod nazivom „S emocijama na TI“ odrađena je sa 3 grupe učenika (dvije grupe OŠ Eugena Kumičića i jedna grupa OŠ Josipa Kozarca), ovaj put zajednički, u Gradskoj knjižnici i čitaonici Slatina, pod vodstvom edukacijskih rehabilitatorica Ivane Sabolić, Anje Majdenić i Patricije Karaman, 8.12.2022.godine.
Cilj ove radionice bio je osvijestiti vlastite emocije i situacije koje ih uzrokuju, razumjeti važnost i ulogu emocija za vlastitu dobrobit i odnose, komunicirati o sebi u grupi i aktivno slušati druge te unaprijediti vještine izražavanja i upravljanja emocijama.
Za početak smo učenicima ispričali priču o dječaku koji je imao „loš dan“. Dobio je lošu ocjenu, posvađao se s prijateljemima, pao s bicikla ispred škole i saznao da mu je brat bez pitanja uzeo nešto važno. Zatim smo poveli diskusiju o takvim i sličnim događajima, te smo upitali učenike je li se njima nešto slično nedavno dogodilo, te kako su se osjećali i što su napravili u takvoj situaciji. Onda smo učenike podjelili u tri grupe, te su oni samostalno trebali osmisliti nečiji „loš dan“, kako bi uvidjeli koji događaji za njih predstavljaju stres i frustraciju. Nakon što su učenici sa nama podjelili svoje verzije „nesretnog dana“ najavili smo im da je današnja tema osjećaji te kako se s njima nosimo. Pitali smo ih za razne načine kako se nosimo s osjećajima i poznaju li ljude koji se potpuno različito nose s osjećajima (ne pokazuju ih, ne izražavaju, ili su njima preplavljeni, osjećaju ih snažno itd.). Pričali smo s učenicima o tome zašto je ovo važno i koji problemi mogu nastati u životu ako slabo upravljmo osjećajima ili ne poznajemo dovoljno sebe.
Zatim smo nastavili rad u grupama. Svaka se grupa bavila jednim osjećajem. Nazivi grupa bili su: Tuga, Strah (i tjeskoba ili zabrinutost), Ljutnja i Sreća. Njihov zadatak unutar male grupe bio je da međusobno razgovaraju, pri čemu svatko pojedinačno razmišlja i odgovara na nekoliko pitanja koja su dobili na papiru.
Nakon toga su učenici unutar svojih grupa izradili plakat o tom osjećaju, a na samom kraju radionice poveli smo diskusiju na način da je svaka grupa prezentirala što je zaključila te da učenici međusobno podijele svoje plakate i iskustvo.
Bila je ovo prva zajednička radionica učenika Osnovne škole Josipa Kozarca i učenika Osnovne škole Eugena Kumičića na kojoj, osim što smo se upoznali svi zajedno, osvijestili smo širinu i bogatstvo ljudskih osjećaja.