preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068438
Ovaj mjesec: 4340
Ovaj tjedan: 1074
Danas: 480
Arhiva dokumenata
Tražilica
Projekti - vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
POKRENI PROMJENU II - 6. radionica MOJ ELEMENT
Autor: Patricija Karaman, 28. 3. 2023.


Šesta radionica pod nazivom „Moj ELEMENT“ odrađena je sa 3 grupe učenika (dvije grupe OŠ Eugena Kumičića i jedna grupa OŠ Josipa Kozarca) u dvije škole, a za cilj je imala kod učenika dodatno osvijestiti svoje vještine i sposobnosti, bolje upoznati vlastite interese i vrijednosti, razvijati samosvijest, definirati svoje životne vještine i ciljeve i osobno se osnažiti i prepoznati vrijednost osnaživanja drugih.

Radionice su odrađene 23.3. pod vodstvom edukacijskih rehabilitatorica Ivane Sabolić, Patricije Karaman i Anje Majdenić.

Radionice su započete uvodnom diskusijom i pitanjima: Danas pričamo o vašim talentima! Mislite li da ih svi imate? Zbog čega? Kako ste otkrili ono u čemu ste dobri i što vas zanima? Jeste li? Sasvim je uobičajeno da se u vašim godinama još „tražite“. Ima li netko među vama tko se intenzivno bavi nečim osim školom? Ispričaj nam malo o tome!

Nakon diskusije,  učenici su podjeljenji u parove te su započeli sa vježbom „Koja je tvoja vještina?“ i „Otkrij svoj element“.

Koncept „elementa“ zasniva se na knjizi Sir Ken Robinsona „Element“ (Viking, 2009.; VBZ, Zagreb, 2011.). Element je točka u kojoj se prirodna darovitost sastaje s osobnom strašću, ali je podržana i mogućnostima iz okoline. Kad su ljudi u elementu, najsnažnije osjećaju da su upravo ono što jesu, duboko su nadahnuti i postižu uspjehe na svojim najvišim razinama.

Nakon što smo dodatno osvjestili svoje vještine i sposobnosti te se bolje upoznali sa vlasitim vrijednostima, učenici su se podružili u parovima te razmijenjivali svoja iskustva uz opušetni razgovor i atmosferu.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju