preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068162
Ovaj mjesec: 4063
Ovaj tjedan: 796
Danas: 202
Arhiva dokumenata
Tražilica
MZO - Poslije kiše dolazi sunce
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MZO PP „Poslije kiše dolazi sunce – utjecaj traume na mentalno zdravlje djece“ Radionica Emocije u PŠ Bakić
Autor: Melita Schmitz, 16. 4. 2024.

Područnu školu Bakić posjetila je knjižničarka Melita Schmitz te je s učiteljicama Mirelom Bistrović i Elicom Prebeg u ponedjeljak, 15. travnja 2024., održala radionice s učenicima od 1. do 4. razreda. radionice se odvijaju u sklopu projekta koji je financiran sredstvima MZO u sklopu preventivnih projekata u školskoj 2023./2024. godini.


Knjižničarka, koja je ujedno i voditeljica projekta, pomoću Dixit kartica započela je razgovor o tome kako se učenici osjećaju u školi. Najveći broj učenika u školi se osjeća dobro i ugodno, ali smatraju da škola predugo traje te bi željeli imati više sati tjelesnoga odgoja.

Prije svake priče učenici su odradili vježbe koje aktiviraju tijelo i sprječavaju umor pomoću stopala izrađenih od kartona, a koja pokazuju koje vježbe treba odraditi. 

Pomoću radnih listića govorili su o svojim osjećajima sreće, ljutnje i straha te su nakon toga čitali priče „Lisica je naučila da sreća stanuje u srcima“, „Kad je ljut, nilski konjić grize“ i „Slonicu je strah vikanja i kazne“ koje su napisale Tatjana Gjurković i Tea Knežević, a koje govore o emocijama te kako se nositi s njima.

Za kraj druženja nacrtali su četiri osnovne emocije te međusobno prepoznavali koji crtež predstavlja koju emociju.

Pomoću Dixit kartica odgovorili su na pitanje kako im je bilo na radionicama o emocijama.

Vrlo je važno već od najranije dobi poticati djecu da izražavaju svoje emocije i da ih imenuju jer se na taj način potiče razvoj empatije i emocionalne inteligencije koja je važna za funkcioniranje u partnerstvu i društvu.

Knjižničarka Melita zahvaljuje učiteljicama na pozivu i učenicima na ugodnom radu i druženju!

Melita Schmitz, dipl. bibl.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju