preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati
5A 5B 5C 5D
6A 6B 6C  
7A 7B 7C  
8A 8B 8C  

 

Kalendar 2024./2025. šk. god.

 

projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1068162
Ovaj mjesec: 4063
Ovaj tjedan: 796
Danas: 202
Arhiva dokumenata
Tražilica
Škola za život
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
I naša je škola Škola za život
Autor: Marijana Toplak, 26. 9. 2018.

Iako je to već vjerojatno notorna činjenica, daje se na znanje da je OŠ Eugena Kumičića jedna od triju škola na području Virovitičko-podravske županije (uz OŠ Suhopolje i SŠ Marka Marulića iz Slatine) koja sudjeluje u provedbi Eksperimentalnog programa Cjelovite kurikularne reforme Škola za život. Inače, naša je škola jedna od 48 osnovnih škola s područja Republike Hrvatske koje su izabrane za sudjelovanje u Programu te taj izbor svakako želimo opravdati.


Učitelji naše škole se vrijedno pripremaju od travnja ove godine da bi reformu provodili što spremnije, što sigurnije, a time i- što bolje, a ona zahvaća učenike prvog, petog i sedmog razreda (potonje u tzv. STEM području- biologiji, kemiji i fizici).

Najveći se zaokret treba primijetiti u pristupu učenju i vrednovanju.

Za učenje to znači da nastava treba manje biti  usmjerena na poučavanje učitelja/ice, a više na same učeničke aktivnosti unutar nastavnog predmeta u kojima će oni učiti kroz činjenje i kritičko razmišljanje, ali usmjerava se i na sam proces učenja i razvoj sveukupne učenikove osobnosti.

U vrednovanju je naglasak na osviještenosti da ono ne znači (samo) ocjenjivanje, već mu je cilj poticati učeničku samostalnost, praćenje napretka svakog učenika te pružanje povratne informacije učeniku u svakoj fazi njegova rada, bilo da se radi o znanju, vrijednostima ili vještinama.

Ovim ste putem pozvani pratiti izvještaje o aktivnostima vezanim uz provođenje Eksperimentalnog programa, a njih ćemo se truditi davati pravovremeno, ažurno, objektivno i jasno.

 



Izvor: Marijana Toplak


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju