« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
U našoj je školi 25. listopada održan Drugi savjetnički posjet mentorske skupine iz virtualnih učionica Sustava za on-line učenje Loomen. Na tom se mjestu događa prava mala revolucija u odgoju i obrazovanju poznata pod nazivom Škola za život, a predstavlja eksperimentalni program Cjelovite kurikularne reforme.
Učenici u tim učionicama su- učitelji, a učitelja/ica je mnogo. Nas su posjetile učiteljice/mentorice Nevija Brstilo, Dorotea Buntak, Astrid Čulić, Ana Lopac Groš i Svjetlana Urbanek.
Odmah je na početku vrijedno spomenuti da su mentorice bile vrlo zadovoljne izgledom i opremom škole (posebno su ih se dojmili učenički radovi na svakom uglu), ali i radom ravnateljice i učitelja u njoj. Učitelji su u odgovoru napomenuli da su i oni zadovoljni radom (većine) učenika, ali da ta sinergija uvijek može biti čvršća.
Zatim smo krenuli na istraživanje kako tu sinergiju učvrstiti. U uvodnom je dijelu bilo govora o cilju i svrsi navedene reforme te je nakon toga otvoreno vrijeme za iznošenje komentara i pitanja. Održane su i dvije radionice.
Jedna se ticala teme aktivnog učenja i o njemu su nam govorile (ali nas i zaposlile jer se u radionici- radi) mentorice Astrid Čulić i Svjetlana Urbanek, dok je u drugoj (kojoj su voditeljice bile mentorice Dorotea Buntak i Ana Lopac Groš) bilo riječi o ulozi učitelja u 21. st. Zaključeno je kako se svijet (i djeca u njemu) promijenio pa je došlo i vrijeme da se učitelji mijenjaju, tj. da mijenjaju način svog poučavanja zato što prvotna uloga učitelja danas nije biti izvor, već jedno od sredstava stjecanja znanja i vještina.
A cilj opravdava sredstvo. (he, he)