« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Posljednje je Učiteljsko vijeće Osnovne škole Eugena Kumičića za učitelje uključene u provedbu Eksperimentalnog programa Škola za život predstavljalo presjek dosadašnjih tema u virtualnim učionicama Sustava za učenje Loomen, dok je za učitelje koji tek trebaju ući u virtualni svijet učenja ono bilo znakovita uvertira.
Učiteljica Marijana Toplak je podsjetila uključene učitelje koji su ciljevi i ishodi ostvareni u pojedinim modulima i zadacima u virtualnim učionicama vodeći ih kroz prezentaciju "Anatomija Škole za život: učenička interpretacija loomenskog udžbenika", dok je ostale učitelje uputila na osnovne dokumente na kojima Reforma počiva kako bi u virtualnim učionicama ostavili prepoznatljiv realan trag.
Drugi je dio Vijeća bio posvećen projektu Budi STEMpatičan čiji je nositelj Regionalna agencija Vidra, a u kojem sudjeluju sve škole kojima je osnivač VPŽ. O projektu i o sudjelovanju na posljednjoj radionici je govorila učiteljica Željka Novotni, pritom naglasivši poteškoće u definiranju darovitosti, u njezinoj identifikaciji i dijagnosticiranju, ali sa sigurnim zaključkom kako je za naše prilike najprimjenjiviji izraelski model pristupa darovitosti.
Posljednji je dio Vijeća vodila naša pedagoginja Andrea Grahovac Tržić govoreći o svojemu sudjelovanju na tečaju u organizaciji Europass School Academy "Integrating creativity and innovation into teaching" koji se održao u Firenci 22. - 27. listopada u sklopu provedbe Erasmus+ KA1 projekta "Kids from the future" s ciljem šire primjene digitalnih tehnologija u nastavi.