Dani hrvatskoga jezika i glagoljica u našoj školi
Autor: Ana Leko, 21. 3. 2018.
Povodom obilježavanja Dana hrvatskoga jezika ( 11.- 17. ožujka) učenici su s nastavnicama na nastavi usvojili nova znanja, a neka prijašnja obnovili pa se prisjetili ne tako davne jezične prošlosti i 1967.godine. Naime, te je godine 17. ožujka u Telegramu objavljen tekst Deklaracije o nazivu i položaju hrvatskoga jezika. Mnogi su naši književnici, jezikoslovci, političari i studenti potpisali i podržali zahtjeve Deklaracije te time izrekli javno nezadovoljstvo o položaju hrvatskoga jezika unutar države SFRJ. Bio je to početak nove borbe za hrvatski jezik i početak promjena koje će uslijediti 70-ih godina.
O nešto daljoj jezičnoj prošlosti govorili smo na radionicama glagoljice. Zainteresirani učenici od 5. do 8.razreda okupili su se pod mentorstvom nastavnica Natalije Bulić Kuić i Ivane Vučemilović-Šimunović i u različitim likovnim tehnikama oblikovali glagoljična slova. Nastavnica Natalija Bulić Kuić je tijekom 2016./17. šk.godine s još tri učenice nazočila sličnim radionicama o glagoljskom pismu u HAZU-u . Sve što su vidjele i iskušale odlučile su podijeliti s nama..
Učenici su bili zaigrani, maštoviti i nastali su lijepi radovi koje smo izložili u holu škole.
Fotografije s radionice možete pogledati u fotogaleriji.
Ivana Vučemilović Šimunović
- Pravilnik o izvođenju izleta, ekskurzija i drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti izvan škole.pdf
- Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera.pdf
- Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi.pdf
- zakon-o-odgoju-i-obrazovanju-u-osnovnoj-i-srednjoj-skoli.pdf
- Protokol o postupanju u slučaju nasilja među djecom i mladima - Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.pdf
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |