O projektu Together-to get there
Na poziv ravnateljice škole u Finskoj naša se škola uključila u Erasmus+ KA229 projekt Together-to get there. Riječ je o projektu strateškog partnerstva šest zemalja: Finske, Grčke, Italije, Španjolske, Cipra i Hrvatske koji za glavni cilj ima jačanje ekološke osviještenosti učenika kroz primjenu timskog načina poučavanja i pozitivne pedagogije.
Projekt traje 2 godine i podijeljen je u tri teme: zemlja, voda i zrak, s naglaskom na primjeni metoda pozitivne pedagogije (Avola, 2017). Na transnacionalnim sastancima u navedenim zemljama u vidu kooperativnog poučavanja, timskog rada i interdisciplinarnih projektnih aktivnosti obrađuju se pojedine teme, razmjenjuju ideje, metode i iskustva koja će se prenositi i primjenjivati u školama zemalja sudionica.
Učenici svih škola- sudionica projekta će se povezati te tijekom dvogodišnjeg trajanja projekta sudjelovati u aktivnostima predviđenim za učenike. Sve se aktivnosti odvijaju na engleskom jeziku što će dugoročno utjecati i na razvoj jezično-komunikacijskih vještina i kompetencija svih sudionika. Sudjelovanjem u projektu učitelji i učenici primjenjuju nove motivacijske metode učenja i poučavanja koje potiču razvoj životnih vještina, mentalnog i fizičkog zdravlja, kritičkog razmišljanja i kreativnosti te podižu ekološku osviještenost kao i pripadnost europskom kulturnom nasljeđu.
Škole koje sudjeluju u projektu su: Kaakkurin koulu, Oulun kaupunki, Finska; A' PRIMARY SCHOOL OF MAKEDONITISSA, Cipar; Istituto Comprensivo "Carlo Urbani", Italija; Osnovna škola Franje Krežme, Hrvatska; CEIP MESTRE PERE GARAU, Španjolska i 9th Primary school of Arta, Grčka.
Ukupna financijska potpora za projekt koji traje 24 mjeseca, počevši od 1.9.2019. i završno s 31.8.2021. je 177.757,00 eura, od čega bespovratna sredstava dodijeljena Oš Franje Krežme iznose 33.270,00 eura.
Obzirom na okolnosti uzrokovane pandemijom Covid 19 projekt je prolongiran na još godinu dana, do 31.8.2022. godine.
Prvi koordinator projekta je učiteljica engleskog i njemačkog jezika Stanislava Kuharski, drugi koordinator je Mario Jager, učitelj povijesti, a projektni tim uključuje veći broj učitelja koji izmjenično odlaze na transnacionalne sastanke i provode projektne aktivnosti.
Više o samom projektu, planiranim aktivnostima, zadacima, ishodima i diseminaciji- u Školskom kurikulumu, Godišnjem planu i programu te u objavama na mrežnim stranicama škole.
Tijek projekta možete pratiti na poveznici.
Popis udžbenika 2024./2025.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |