« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Sat | Početak sata | Kraj sata |
1. | 8,00 | 8,45 |
2. | 8,50 | 9,35 |
3. | 9,40 | 10,25 |
Veliki odmor | ||
4. | 10,45 | 11,30 |
5. | 11,35 | 12,20 |
6. | 12,25 | 13,10 |
Školskim projektom I bi svjetlost obilježili smo 16. svibnja - Međunarodni dan svjetlosti koji je proglasila Organizacija UNESCO kako bi usmjerila našu pozornost na fenomen svjetlosti te bolje razumijevanje i uvažavanje njezine uloge i važnosti koju ima u životima ljudi.
U projektu su sudjelovali učenici 8. a, b i c razreda, učiteljice Hrvatskog jezika: Helena Budimir i Antonija Mršić, učiteljica Fizike Katja Gusić, vjeroučiteljice: Bosiljka Mandac i Danja Milun. Voditeljica projekta bila je Helena Budimir.
Učenici su na Hrvatskom jeziku obradili obavijesni tekst o svjetionicima, samostalno su istraživali podatke o hrvatskim svjetionicima te su pripremili tekstove i slike najljepših hrvatskih svjetionika. Tijekom školske godine izrađivali su fotografije svjetlosti u prirodi.
Na Fizici su učili o nastanku i značenju svjetlosti, analizirali su rasprostiranje i odbijanje svjetlosti, nastanak slike u zrcalu, lom i odbijanje svjetlosti na granici dvaju optičkih sredstava te su pripremili prezentaciju.
Na Vjeronauku su analizirali poruku biblijskih tekstova o stvaranju svijeta i čovjeka iz Knjige postanka te prepoznavali kako Biblija tumačena kroz učiteljstvo Crkve predstavlja ključ za razumijevanje egzistencije vjernika. Samostalno su izradili plakate o simbolu svjetlosti u Knjizi postanka, u Euharistiji te u blagdanima Božića i Uskrsa. Prepoznavali su i analizirali današnje predrasude prema ljudima te u svjetlu Isusova odnosa prema drugima prosuđivali vlastite stavove i ponašanja u svom okruženju. Tijekom učeničkih aktivnosti ostvareni su planirani odgojno-obrazovni ishodi vezani za školski projekt.
Učenički radovi, potaknuti motivom svjetlosti, izloženi su na školskim panoima. Povezujući kulturu, znanost i vjeru, učenici su prikazali svojim vršnjacima koliko je svjetlost bitna za ljudske živote.
fotografije: učenički radovi