« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Sat | Početak sata | Kraj sata |
1. | 8,00 | 8,45 |
2. | 8,50 | 9,35 |
3. | 9,40 | 10,25 |
Veliki odmor | ||
4. | 10,45 | 11,30 |
5. | 11,35 | 12,20 |
6. | 12,25 | 13,10 |
Edukativni film „Razmisli – treba znati stati“ zamišljen je kao nastavni materijal za edukaciju u sklopu zdravstvenog odgoja u osnovnim i srednjim školama.
Film "Razmisli - Treba znati stati".
Koliko je maloljetnička zloupotreba alkohola uvijek aktualna tema pokazalo se na premijeri edukativnog filma „Razmisli – Treba znati stati“ autora Roberta Knjaza koji je 29. rujna 2014. godine privukao mnogobrojne učenike i nastavnike Osnovne škole „Kajzerica“.
Ovaj edukativni film o opasnostima maloljetničke zloupotrebe alkohola prikazan je u sklopu nacionalne kampanje „Razmisli – treba znati stati“ Zagrebačke pivovare, a u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje.
Ova zajednička inicijativa potaknuta je problemima s kojima se suočavaju maloljetnici kada zloupotrebljavaju alkohol i kako bi se educirali maloljetnici i javnost o ovom sve većem društvenom problemu. Film je okupio mnogobrojne stručnjake i poznate osobe poput Enisa Bešlagića i Željka Pervana koji su upozorili na opasnosti koje donosi prekomjerna konzumacija alkohola u maloljetničkoj dobi. Osim Roberta Knjaza, ovu važnu incijativu svojim dolaskom podržala je Sanja Urek, pomoćnica ravnatelja Agencije za odgoj i obrazovanje i Tina Puhalo Grladinović, voditeljica Korporativnih komunikacija koji su dodatno istaknuli važnost sprečavanja rane i učestale konzumacije alkohola kod maloljetnika.
Učenici i nastavnici također su se upoznali sa zabrinjavajućim podacima i činjenicama u filmu koji su iznijeli stručnjaci u tom području, a jedan je od njih i podatak da se godišnje 400 mladih liječi u bolnicama zbog pretjeranog konzumiranja alkohola, što predstavlja sve veći problem u Hrvatskoj.
Ovim edukacijskim filmom u sklopu kampanje „Razmisli“ s glavnom komunikacijskom porukom Treba znati stati Zagrebačka pivovara želi zajedno s vrhunskom ekipom stručnjaka i javnih osoba pridonijeti sprečavanju maloljetničke konzumacije alkohola i upozoriti javnost na ovo društveno neprihvatljivo ponašanje.
http://www.azoo.hr