« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Sat | Početak sata | Kraj sata |
1. | 8,00 | 8,45 |
2. | 8,50 | 9,35 |
3. | 9,40 | 10,25 |
Veliki odmor | ||
4. | 10,45 | 11,30 |
5. | 11,35 | 12,20 |
6. | 12,25 | 13,10 |
Poštovani roditelji,
nastava na daljinu s kojom smo započeli 16. ožujka uspješna je zahvaljujući velikom trudu učitelja, učenika, ali i vas roditelja. Stoga, Vam ovim putem zahvaljujemo na ostvarenoj dobroj suradnji i dalje vas potičemo na istu.
Naime, epidemiološka situacija i preporuke još ne dopuštaju da nastava počne normalno za sve, nego će se organizirati samo u iznimnim slučajevima za djecu koja moraju ispunjavati sve uvjete prema preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. Temeljna je preporuka da sva djeca koja to mogu ostanu kod kuće i nastave pratiti nastavu na daljinu.
Ipak, za one učenike razredne nastave čija oba roditelja rade i nikako nisu u mogućnosti organizirati adekvatnu skrb za djecu kod kuće, MZO-a je 30. travnja donijelo Preporuke za organiziranje rada u razrednoj nastavi i upute za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastave koji bi se organizirao od 11. svibnja 2020. god. Upute su donesene trenutno za prva dva tjedna nastave.
U tom dokumentu predviđeno je da:
- Vi kao roditelj birate i odlučujete za svoje dijete hoće li nastavu pohađati u školi ili na daljinu - kod kuće.
Mješoviti model nastave razumijeva da će se dio nastave izvoditi u školi, a dio nastave će se i dalje izvoditi samo na daljinu - engleski jezik, njemački jezik i vjeronauk, a u nekim odjelima i likovna kultura i glazbena kultura. Također, na daljinu će se i dalje izvoditi dopunska nastava, dodatna nastava i izvannastavne aktivnosti.
Učenici čiji roditelji odluče da će nastavu pohađati u školi pratit će u školi samo predmete koje predaje njihova razredna učiteljica, a one predmete koje predaju predmetni učitelji i dalje će pratiti samo na daljinu kao i svi oni učenici čiji roditelji će odlučiti da ostaju kod kuće i sve predmete prate na daljinu.
- Dužni ste pažljivo pročitati Upute HZJZ Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 za ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te osnovnoškolske ustanove u kojima je osigurana mogućnost zbrinjavanje djece rane i predškolske dobi te učenika koji pohađaju razrednu nastavu kako bi uočili koji učenici ne smiju u školu te za koje se kategorije ne preporuča dolazak u školu u ovoj fazi. Također u spomenutim uputama navodi se na koji način će se organizirati boravak učenika u školi.
U Uputi HZJZ-o istaknuto je da se preporuča ostanak kod kuće djece s kroničnim bolestima (respiratornim, kardiovaskularnim, dijabetesom, malignim bolestima, imunodeficijencijama, djece s većim tjelesnim/motoričkim oštećenjima), kao i ostanak kod kuće djece čiji roditelji ili ukućani imaju jednu od navedenih bolesti.
- Ako odlučite da vaše dijete pratiti nastavu u školi trebate potpisati Izjavu i do 6. svibnja (srijeda) predati je osobno u školu ili je skeniranu poslati na školsku e-mail adresu. Izjavu možete preuzeti ma ovom linku ili u školi u vremenu od 9:00 do 12:00 sati.
- Kada se završi izjašnjavanje roditelja školska stručna služba će izraditi plan formiranja razrednih skupina i raspored rada.
- Skupina koja bi nastavu pratila u školi može sadržavati maksimalno 9 učenika.
- Kada se formira skupina u nju se narednih 14 dana ne može uključiti nijedan novi učenik, a ako je to izvedivo ni učitelj.
- Iste odgojno-obrazovne ishode i nastavne sadržaje usvajat će svi učenici jednog razreda (bez obzira prate li nastavu u školi ili na daljinu).
- Učitelji koji budu radili nastavu sa skupinom u školi uskladit će je sa "Školom na Trećem".
- Za "Školu na Trećem" popis nastavnih sadržaja i materijala objavljivat će se minimalno tri dana ranije.
- Domaće zadaće, uradci i zadatci koje učenici budu dobivali bit će isti za učenike u školi i one koji prate nastavu na „Trećem“ a predavat će ih ili u izravnom kontaktu ili uz pomoć tehnologije.
- Metode vrednovanja će biti ujednačene za obje skupine učenika.
- Kako bi se osigurao što manji protok i doticaj učenika, razredne skupine neće početi s nastavom u isto vrijeme i neće imati školske odmore u isto vrijeme.
- Učenik dolazi i odlazi iz škole sa školskom torbom te svoju opremu i pribor ne dijeli s drugim učenicama. Djeca ne nose zaštitne maske.
- Roditelji neće moći ulaziti u školski prostor, a individualni razgovori i roditeljski sastanci održavat će se na daljinu.