« Ožujak 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
" U praznoj sobi tisuće prijatelja-knjižnica"
V.Devide
Knjižnica je odavno izašla iz tradicionalne uloge i pretvorila se u informacijsko i nastavno središte. Klasična nastava i klasična knjižnica koja samo služi za posudbu građe su odavno prošlost!
Školska knjižnica ima važnu ulogu u odgojno-obrazovnom procesu. Razvijanje i poticanje ljubavi prema knjizi i čitanju, pismenosti jedan je od osnovnih zadataka koji se ostvaruje radom u knjižnici.Školska knjižnica omogućuje učenicima stjecanje vještina za cjeloživotno učenje , razvija njihovu maštu i pomaže im da postanu odgovorni građani.
Školska knjižnica se nalazi u potkrovlju škole i ima iznimno bogat knjižnični fond. Svake godine u skladu sa financijskim mogućnostima nastojimo obogatiti našu knjižnicu potrebnim knjigama, počevši prvenstveno od lektirnih naslova, stručne literature za nastavnike i učenike te mnogim časopisima i publikacijama. Ukupan broj knjižnične građe iznosi preko 6 000 knjiga. Možemo se pohvaliti iznimno bogatom referentnom zbirkom kojom se podjednako i sa osobitim zanimanjem služe učenici i nastavnici. U školskoj knjižnici učenici imaju ponuđene sve potrebne lektirne naslove koji prate popis obveznih lektira i ta brojka svakodnevno raste. Također se neprestano nabavlja stručna literarura potrebna za nastavu. Učiteljski fond se sastoji od znanstveno-popularne i stručne literature te literature iz pedagogije, psihologije, metodike.Posudba se vrši putem računalnog programa za knjižnice METELWIN, svaki učenik ima člansku iskaznicu s bar kodom koja mu vrijedi od 1. do 8. razreda.
Knjižnica sudjeluje i u javnoj djelatnosti koja se sastoji od uključivanja u kulturno i javno djelovanje škole ( školske svečanosti, Dan škole, Dani kruha, Mjesec knjige od 15.listopada do 15 .studenog, nastup kulturnih djelatnosti). Najvažnije od svega, u našoj školskoj knjižnici učenici se svakodnevno upućuju na stvaranje čitalačke navike bilo to kroz lektiru ili časopise ( Modra lasta, Drvo znanja, Radost, Prvi izbor).
RADNO VRIJEME:
PONEDJELJAK , UTORAK i PETAK
8:00-14:00
DNEVNI ODMOR 11:30-12:00
SRIJEDA I ČETVRTAK
13:00-19:00
DNEVNI ODMOR 16:30-17:00
LEKTIRE NA JEDNOM MJESTU https://lektire.skole.hr/
E-SLIKOVNICE http://www.korakpokorak.hr/hr/e-slikovnice/113?fbclid=IwAR3133MNgLwcaAa7qgBTpE7H1NfEP2Uivw9qwBZnKeoKollW1zmScRPbdLw
e-Lektire http://dzs.ffzg.unizg.hr/popis.htm
ČASOPISI
Modra lasta i Smib https://www.skolskiportal.hr/nastava-na-daljinu/kao-podrska-ucenju-na-daljinu-smib-i-modra-lasta-dostupni-su-svim-ucenicima/
Prvi izbor i Moj planet https://mozaik-knjiga.hr/casopisi/
Školske novine http://www.skolskenovine.hr/tjednik_arhiva.aspx
Meridijani http://www.meridijani.com/publication/digitalna-kolekcija-meridijana
Drvo znanja http://www.drvoznanja.com/
REFERENTNA ZBIRKA
PRAVOPIS http://pravopis.hr/
HRVATSKI JEZIČNI PORTAL http://hjp.znanje.hr/
HRVATSKA GRAMATIKA http://gramatika.hr/
HRVATSKA ENCIKLOPEDIJA https://www.enciklopedija.hr/
JEZIČNE IGRE https://jezicneigre.com/glagoljica/
Novi popis lektira prema novom kurikulumu hrvatskog jezika – popis obaveznih i preporučenih izbornih lektirnih djela
Tijekom osnovnoškolskoga odgoja i obrazovanja učenik u svakoj školskoj godini samostalno čita određeni broj cjelovitih književnih tekstova koje učitelj izabire radi ostvarivanja predviđenih ishoda.
U prvom i drugom razredu osnovne škole učenik godišnje čita 10 cjelovitih književnih tekstova, od toga 2 obvezna književna teksta.
Od trećeg do osmog razreda osnovne škole učenik čita 8 cjelovitih književnih tekstova, od toga 2 obvezna književna teksta.
Učenik tijekom osnovne škole čita jedno djelo po vlastitome izboru godišnje. Broj djela za čitanje po vlastitome izboru učenika nije ograničen, čak štoviše, učenike valja poticati na čitanje iz užitka radi poticanja literarnoga čitanja te stvaranja čitateljskih navika i čitateljske kulture.
Popis preporučenih izbornih djela načinjen je prema rezultatima anketnog upitnika koji su ispunjavali učitelji razredne nastave, nastavnici hrvatskoga jezika i školski knjižničari.
Rezultati upitnika mogu poslužiti kao smjernice budući da učitelji i nastavnici Hrvatskog jezika s obzirom na njihove kompetencije mogu potpuno samostalno procijeniti i izabrati lektirna književna djela kojima će najbolje ostvariti ishode učenja koji su predviđeni kurikulumom Hrvatskog jezika.
Popis obveznih književnih tekstova za cjelovito čitanje:
1. i 2. razred osnovne škole:
Grimm, Jacob i Wilhelm: Crvenkapica, Snjeguljica, Trnoružica
Andresen, Hans Christian: Carevo novo ruho, Ružno pače, Tratinčica
3., 4. i 5. razred osnovne škole:
Brlić-Mažuranić, Ivana: Čudnovate zgode šegrta Hlapića
Lovrak, Mato: Vlak u snijegu
Lovrak, Mato: Družba Pere Kvržice
Balog, Zvonimir: izbor iz poezije
Vitez, Grigor: izbor iz poezije
Kušan, Ivan: Koko u Parizu
6., 7. i 8. razred osnovne škole:
Brlić-Mažuranić, Ivana: Priče iz davnine
Cesarić, Dobriša: izbor iz poezije
Gavran, Miro,: Zaljubljen do ušiju
Glavašević, Siniša: Priče iz Vukovara
Mihelčić, Nada: Zeleni pas
Pavličić, Pavao: Trojica u Trnju
Više o internet bontonu pročitajte ovdje: http://www.carnet.hr/pravila_ponasanja_na_internetu_internet_bonton