Dan sigurnijeg interneta 2021.
Dan sigurnijeg interneta obilježava se svake godine, drugog dana u drugom tjednu veljače. Ove godine je to bio 9.veljače 2021. Kroz nastavne sadržaje o sigurnosti i zaštiti na Internetu kontinuirano učenike podučavaju učiteljice na satovima Informatike, a ovaj dan je prilika da sve te sadržaje još malo ponovimo i nešto novo naučimo.
Učiteljica Martina Bartolčić je sa svojim učenicima obilježila DSI uz igranje društvene igre koje je pripremio CSI.hr , gledanjem edukativnih videa te su učenici su imali natjecanje putem Kahoot kviza koje je učiteljica pripremila.
Učiteljica Katarina Jurković i njezini učenici su izrađivali digitalne plakate s pravilima sigurnosti na internetu, izradili i slagali digitalne puzzle, igrali igru Interland, a učenici su odigrali i kviz koji je pripremljen za učenike na stranici https://www.dansigurnijeginterneta.org/
Izdvojeni radovi:
Projekt „Sigurniji internet“ provodio se siječnju i veljači 2013. godine. U projektu su sudjelovali učenici 6.a razreda koji pohađaju izbornu nastavu iz nastavnog predmeta Informatika.
Cilj projekta bio je kroz korelaciju nastavnih predmeta Informatike i Hrvatskog jezika te knjižnično-informacijskog odgoja različitim aktivnostima poticati učenike na pravilno i odgovorno ponašanje u virtualnom okruženju. Projektom smo obilježili Dan sigurnijeg interneta 2013.
Zadaće projekta bile su ponoviti nastavne sadržaje medijske kulture, osvijestiti opasnosti neopreznog ponašanja u internetskom okruženju, osmisliti priču i izraditi scenarij te na temelju njega izraditi foto-strip primjenom informacijsko-komunikacijske tehnologije.
Tijek projekta
Na početku realizacije učenici su riješili anonimnu anketu o ponašanju na internetu preuzetu iz UNICEF-ovog priručnika „Prekini lanac nasilja“ prilagođenu potrebama projekta, a zatim je prikazan videozapis „Znaš li s kim razgovaraš?“. Nakon rasprave o anketi i videozapisu učenici su čuli predavanje o sigurnosti na internetu uz PowerPoint prezentaciju koja je uvela učenike u prednosti i nedostatke korištenja interneta uz naglasak na njihova prava, a uređen je i razredni pano na istu temu.
Ponovljeni su nastavni sadržaji književnosti (fabula, likovi, dijalog, monolog) i medijske kulture (strip, filmska izražajna sredstva). Učenici su zatim podijeljeni u četiri skupine koje su dobile zadatak osmisliti priču na sljedeće teme:
1. Postavljanje tuđih fotografija na internet
2. Otvaranje lažnih facebook profila
3. Lažno predstavljanje na chatu
4. Čavrljanje s nepoznatim osobama
Nakon čitanja i komentiranja napisanih sinopsisa, uslijedila je izrada scenarija za snimanje fotografija, tj. izradu foto-stripa. Učenici su podijelili uloge, odglumili situacije predviđene scenarijem i snimili potrebne fotografije. Fotografije su prenijeli na računala i obradili, a strip su izrađivali služeći se MS Wordom. Na sljedećoj radionici stripovi će biti izrađeni u obliku elektroničke knjige i objavljeni na web stranici Škole.
Projekt je uspješno realiziran po svim planiranim etapama, a učenici su bili vrlo angažirani i marljivo sudjelovali u svim aktivnostima projekta.
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |