« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
SAT |
POČETAK |
KRAJ |
0. |
6 : 40 |
7 : 25 |
1. |
7 : 30 |
8 : 15 |
2. |
8 : 20 |
9 : 05 |
3. |
9 : 15 |
10: 00 |
4. |
10 : 05 |
10 : 50 |
5. |
10 : 55 |
11 : 40 |
6. |
11 : 45 |
12 : 30 |
7. |
12 : 35 |
13 : 20 |
8. |
13 : 25 |
14 : 10 |
20. 5. bio je Svjetski dan pčela...
I dan Nakon sladili smo se medom
Svjetski dan pčela obilježava se 20. svibnja drugu godinu za redom s ciljem zaštite i očuvanja tih malih vrijednih životinja. Upravo njima i mi smo danas u školi posvetili dio našeg vremena i aktivnosti. Zahvaljujući našim gostima iz Pčelarskog društva Duga Resa, g. Ivi Beniću, g. Marinku Mihaliću i g. Vladi Sabljariću, naučili smo koliko je med zdrav, a svaka pčela vrijedna i važna. Predavanje je bilo namijenjeno učenicima predmetne i razredne nastave u svrhu edukacije usmjerene na podizanje svijesti o značaju pčela, kao i njihov bitan doprinos održivom razvoju. Učenici su mogli vidjeti kako izgledaju sače te nova nacionalna staklenka za med. Isto tako učenici su čuli brojne zanimljive informacije poput te da je jedan ubod stršljena gotovo jednak kao sedam uboda osa odnosno četrdeset i devet uboda pčela. Isto tako pčelari su nas upoznali s činjenicom da su tristo i šezdeset uboda pčela jednaka jednom ugrizu poskoka. Na samom kraju predavanja učenici su postavljali pitanja pčelarima, a zanimalo ih je: „ Koliko dugo matica živi u košnici?, Koliko je vremena i rada pčelama potrebno da proizvedu med?, Što se dogodi u trenutku kada stršljen uleti u košnicu?, Kako reagirati u slučaju uboda pčele?“. Zahvaljujući vrijednim pčelicama dan smo zasladili finim bagremovim, lipinim i kestenovim medom. Osim predavanja učenici šestog razreda s učiteljicom Majom Pestak prigodno su uredili školski pano.