« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
SAT |
POČETAK |
KRAJ |
0. |
6 : 40 |
7 : 25 |
1. |
7 : 30 |
8 : 15 |
2. |
8 : 20 |
9 : 05 |
3. |
9 : 15 |
10: 00 |
4. |
10 : 05 |
10 : 50 |
5. |
10 : 55 |
11 : 40 |
6. |
11 : 45 |
12 : 30 |
7. |
12 : 35 |
13 : 20 |
8. |
13 : 25 |
14 : 10 |
Europski tjedan programiranja društvena je inicijativa čiji je cilj na zabavan i angažirajući način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost.
Povodom Europskog tjedna programiranja učenici 6. razreda su se upoznali s kodiranjem microbitova te izradili svoje prve microbit programe. Bilo je zanimljivo i zabavno. Planiramo i dalje provoditi slične aktivnosti kako bi se kod učenika razvijao algoritamski način razmišljanja i problemski pristup različitim temama.
S učenicima predmetne nastave održan je i po jedan sat rješavanja različitih primjerenih problemskih i logičkih zadataka iz područja matematike i informatike, kako bi učenici razvili računalni način razmišljanja kao osnovu programiranja. Zadaci su se rješavali preko sustava za udaljeno učenje Loomen, kroz e-kolegij PseudoDabar. Učenici su zaradili svoje prve digitalne značke.