« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
SAT |
POČETAK |
KRAJ |
0. |
6 : 40 |
7 : 25 |
1. |
7 : 30 |
8 : 15 |
2. |
8 : 20 |
9 : 05 |
3. |
9 : 15 |
10: 00 |
4. |
10 : 05 |
10 : 50 |
5. |
10 : 55 |
11 : 40 |
6. |
11 : 45 |
12 : 30 |
7. |
12 : 35 |
13 : 20 |
8. |
13 : 25 |
14 : 10 |
Inkluzivni dan U igri i učenju zajedno održan je danas u PŠ Bukovlje. Cilj inkluzivnog dana je ukazati na prednosti inkluzivnog obrazovanja, ukazati na stereotipe i predrasude sa kojima se susreću učenici sa teškoćama te potaknuti sve prisutne na prihvaćanje različitosti.
Radionicu U igri i učenju zajedno organizirale su učiteljice razredne nastave i pomoćnik u nastavi, a sudjelovali su i roditelji. Ove školske godine u našu područnu školu upisan je učenik sa poremećajima iz autističnog spektra, kojem je neophodno potrebna pomoć pomoćnika u nastavi. Ide u 1. razred, zajedno sa svojih sedam prijatelja. Dobro se uklopio u rad, usvaja gradivo iz svih predmeta, a posebno je uspješan u engleskom jeziku. Majka je izuzetno zadovoljna zbog upisa svog djeteta u redovite uvjete, a isto tako i radom u školi.
Na početku današnje radionice, pomoćnik u nastavi, Marijana Bencetić Mikuljan, pročitala je dio iz Konvencije o pravima djeteta i kroz razgovor s roditeljima i djecom ukazala na prava i dužnosti djeteta. Nakon toga su učenici i njihovi roditelji, uz pomoć učiteljica i pomoćnika u nastavi, izradili plakat koji simbolizira povezanost različitosti. Na kraju su se svi složili kako je ovakvih susreta s ciljem međusobnog pomaganja potrebno sve više,te da su suradnja,razmjena iskustava,razgovor i uvažavanje različitosti neophodni za uspješan razvoj sve djece. Jer život je različit,svi smo različiti i drugačiji. Poštujmo to!!!
Današnja radionica dio je projekta "Karlovačka županija za inkluzivne škole" u koji je uključena i naša škola.