


| « Rujan 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |




|
SAT |
POČETAK |
KRAJ |
|
0. |
6 : 40 |
7 : 25 |
|
1. |
7 : 30 |
8 : 15 |
|
2. |
8 : 20 |
9 : 05 |
|
3. |
9 : 15 |
10: 00 |
|
4. |
10 : 05 |
10 : 50 |
|
5. |
10 : 55 |
11 : 40 |
|
6. |
11 : 45 |
12 : 30 |
|
7. |
12 : 35 |
13 : 20 |
|
8. |
13 : 25 |
14 : 10 |

Međunarodni dan materinskoga jezika obilježava se svake godine 21. veljače s ciljem unapređivanja, učenja i razvoja materinskog jezika, te njegovanja jezične i kulturne različitosti i višejezičnosti.
Na satu hrvatskoga jezika učenici 6. razreda postali su, nakratko, mladi lutkari. Lutkari koji su imali zadatak predstaviti se i odglumiti glagolska vremena. Tako su Prezent, Perfekt, Pluskvamperfekt, Aorist i Imperfekt dobili obilježja glasa i stasa. Lutke su progovorile na zavičajnom govoru naših učenika što je izazvalo dodatno ushićenje.
Upravo time spoznata je važnost uporabe materinskog jezika, kao i njegovanje njihovog domaćeg kaj.
I naši najmlađi uključili su se obilježavanju Dana materinskog jezika. Kako bi već od najranije dobi razvijali vještine čitanja i pisanja na materinskom jeziku, u knjižnici smo organizirali radionicu Od slova do riječi. Tako su naši prvašići izrezivali slagalicu i od dobivenih riječi sastavljali riječi, a potom ih čitali.
Cilj je ove radionice bio čitanje na materinskome jeziku, prvome jeziku koji neka osoba nauči u svojoj obitelji.
Bez riječi ne bi nitko mogao nikomu ništa
priopćiti o sebi.
Bez riječi se ne može ništa doznati ni o čemu, …
Nije stoga pretjerano ni čak kad se kaže: riječ je sve i po riječima je sve.
Tomislav Ladan, Život riječi, 2009.