preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Udžbenici 2024./25.

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

Tražilica
E-knjige

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2087121
Ovaj mjesec: 9834
Ovaj tjedan: 987
Danas: 188
4. razredi
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Učenici 4. razreda u svijetu medija i reklama
Autor: Snježana Mihočka, 21. 3. 2013.

Zašto ljudi kupuju, zašto se proizvodi reklamiraju i s kojim ciljem, na koji način reklame privlače kupce, utječu na ponašanje ljudi i pridonose stvaranju potrošačkog društva, bila su pitanja o kojima su raspravljali učenici 4. razreda u druženju sa školskom knjižničarkom. 


 

Učenici su prepoznali vrste reklama u medijima, utvrdili njihova obilježja, pozitivne i negativne karakteristike, uočili snagu utjecaja reklama na mišljenja, stajališta i ponašanja ljudi te kritički promišljali o reklamnim porukama iz konkretnih primjera reklama. Naučili su zašto je važno planirati kupnju i kako se odgovorno ponašati prema potrošnji te na taj način ostvarili ishode kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju