« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Županijsko stručno vijeća učitelja biologije i kemije održano je 3.10.2017. u OŠ „Đuro Ester“ u Koprivnici.
Na početku stručnog vijeća nas je pozdravila ravnateljica škole Sanja Prelogović, a nakon toga smo započeli sa radom.
Donešen je Godišnji plan i program rada ŽSV- biologije i kemije za šk.god. 2017./2018. Radom u skupinama usuglašeni su elementi i kriteriji ocjenjivanja i vrednovanja učenika iz nastavnog predmeta prirode i biologije u elementima usvojenost, razumijevanje i primjena programskih sadržaja i praktičan rad. Također smo usuglasili elemente i kriterije ocjenjivanja i vrednovanja učenika iz kemije u elementima usvojenost, razumijevanje i primjena programskih sadržaja, praktičan rad i rješavanje problema.
Kolegica Marijana Bastić iz Zagreba (članica Povjerenstva za Državno natjecanje iz biologije učenika/učenica osnovnih i srednjih škola, mentor metodičke prakse kemije studentima) upoznala nas je sa različitim tipovima zadataka, koje su prednosti, a koje nedostaci pojedinih, kako oblikovati zadatke prve, druge, ali i treće razine. Kroz primjere zadataka raspravljali smo kako pravilno oblikovati zadatak da bude učenicima razumljiv.
Kolegica Mišela Lokotar, profesorica biologije i kemije iz Gimnazije Fran Galović u Koprivnici opisala nam je kako ostvaruje suradnju sa vrtićima, osnovnom školom Đuro Ester te svojim bivšim učenicima danas studentima. Također smo raspravljali o poteškoćama koje učenici imaju dolaskom u srednju školu iz kemije te kako ih riješiti.
Pod točkom Igrifikacija u obrazovanju kolegica Martina Lovrak Ivanov iz OŠ Grgura Karlovčana Đurđevac najprije nam je pokazala koje alate, portale vrlo jednostavno koristiti u nastavi (Moovly – alat za izradu animiranog sadržaja, Kahoot- alat za izradu i rješavanje kvizova, BRAIN POP- zabavni portal, PhEt simulacije- interaktivne simulacije, SCIENCE KIDS – portal sa zabavnim i interaktivnim sadržajima, Biodigital human- istraži ljudsko tijelo- 3D modeli). Nakon toga smo služeći se IKT tehnologijom (pametna ploča i tableti) isprobali jedan kviz u Kahootu. Kao primjer dobre prakse predstavila sam nastavnu jedinicu Građa i kemijski sastav kostiju, služeći se IKT tehnologijom i e-škole scenarijima poučavanja.
Voditeljica ŽSV-a biologije i kemije
Ana-Marija Bobovčan, prof. mentor