« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
OŠ „Đuro Ester“ Koprivnica bila je 20. ožujka 2017. domaćin još jednog Županijskog stručnog vijeća učitelja i nastavnika GEOGRAFIJE Koprivničko-križevačke županije.
Tema skupa je bila: ZADACI ZA PISANU PROVJERU, a način rada radionički. Prvi dio skupa vodila je voditeljica ŽSV Dubravka Vajdić Kolarić te zajedno s prisutnim kolegama proradila teme Priprema za izradu zadataka za pisanu provjeru i Analiza i vrednovanje zadataka iz pisanih provjera.
Samostalnim radom i radom u paru trebalo je utvrditi svrhu pisanih provjera, povezati zadatke s dimenzijama znanja koja se njima namjeravaju provjeriti, slijediti korake u izradi pisane provjere te vrednovati i razlikovati dobre od loših zadataka na primjeru pisane provjere Gorska Hrvatska.
Drugi dio skupa vodile su Vesna Milić, dipl. geograf, viša savjetnica u Agenciji za odgoj i obrazovanje i doc. dr. sc. Ružica Vuk na Geografskom odsjeku PMF-a. Tema je bila: Kreiranje zadataka koji provjeravaju konceptualno znanje i šest razina kognitivnih procesa (pamćenje, razumijevanje, primjenjivanje, analiziranje, evaluiranje i kreiranje).
Viša savjetnica Vesna Milić je kraćim predavanjem uvela prisutne u temu, a nakon toga trebalo je na primjeru pojma deagrarizacija razraditi koncept te napisati ishode i zadatke kojima se provjerava konceptualno znanje, a na primjeru koncepta Gorska Hrvatska uz vođenje doc. dr. sc. Ružice Vuk samostalnim i radom u skupini trebalo je ispisati ishode i zadatke za svih šest razina kognitivnih procesa.
Tijekom skupa vladala je radna i poticajna atmosfera u koju su bili uključeni svi sudionici. Na ovaj smo način osvijestili potrebu promjene u sastavljanju pitanja za pisanu provjeru te ojačali svoje kompetencije.
Dubravka Vajdić Kolarić, učitelj savjetnik