preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Udžbenici 2024./25.

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

Tražilica
E-knjige

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2087121
Ovaj mjesec: 9834
Ovaj tjedan: 987
Danas: 200
ŽSV Geografija - Obavijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Bjelovar 28.8.2012
Autor: Snježana Mihočka, 20. 1. 2013.

U  Bjelovaru je 28. 8. 2012. održan MEĐUŽUPANIJSKI stručni skup GEOGRAFA na kojem je glavna tema bila Vrednovanje i samovrednovanje nastavnog rada i metodologija izrade kriterija ocjenjivanja u nastavi geografije.


Nakon uvodnih riječi ravnatelja i voditeljice, više savjetnice Vesne Milić, slijedila je radionica PRIMJENA METODOLOGIJE IZRADE KRITERIJA OCJENJIVANJA U NASTAVI GEOGRAFIJE koju je vodila dr. sc. Ružica Vuk.

               Nastojali smo odrediti prijedlog kriterija za najnižu razinu na kraju osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja, odnosno što bi nakon obrade, ponavljanja i provjeravanja nastavne jedinice učenik trebao znati i moći učiniti, odnosno koja je usvojenost minimalne razine geografskih znanja, vještina i uporabe geografske karte te kojim zadacima to provjeravamo.

                 Sonja Burčar, prof., viša savjetnica u Osijeku, održala je radionicu WORLD CAFE, odnosno SAMOVREDNOVANJE NASTAVNOG RADA I PROFESIONALNOG RAZVOJA.

                Nakon uvoda, radilo se po skupinama kroz oblike rada: KREDA analiza, strukturni krug, SWOT analiza i umna mapa.

                 Kao primjer dobre prakse u funkciji vrednovanja i samovrednovanja nastavnog rada, održala sam simulaciju nastavnog sata Australija i Oceanija, ponavljanje kako bismo na osnovu toga mogli osvijestiti osjećaje vezane za vrednovanje/samovrednovanje uz uporabu obrasca praćenja nastavnog sata.

Zaključak:

              Osvijestili smo pojmove i postupke vezane za elemente, oblike i indikatore ocjenjivanja te uvježbavali metodologiju izrade kriterija koji će se moći definirati nakon donošenja predmetnog kurikuluma.

              Osvijestili smo osjećaje vezane za ogledne satove: kako se osjeća predavač, kako učenici, a kako promatrači kod prisustvovanja nastavnom satu. Važan proces u stručnom i profesionalnom razvoju je i proces samovrednovanja.

                Prisustvovanje seminaru je bilo izuzetno korisno jer se stečena znanja mogu primijeniti u nastavnom procesu. Osobno sam osnažila svoje kompetencije vezane za izvedbu što kvalitetnijeg nastavnog sata kroz prikaz nastavnog sata drugim kolegicama/kolegama što bi trebalo potaknuti ostale kolegice/kolege na propitivanje izvedbe svog nastavnog procesa.

                Dodatne materijale s tog stručnog skupa možete naći na stranici Agencije za odgoj i obrazovanje: www.azoo.hr – stručno usavršavanje - stručni skupovi.

 

Dubravka Vajdić, prof.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju