preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Udžbenici 2024./25.

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

Tražilica
E-knjige

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2087121
Ovaj mjesec: 9834
Ovaj tjedan: 987
Danas: 200
ŽSV Geografija - Obavijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ishodi učenja
Autor: Snježana Mihočka, 20. 1. 2013.

Stručni skup za mentore, savjetnike i voditelje ŽSV održan je  u Zagrebu 4. siječnja 2013.

Tema skupa je bila Primjena metodologije HKO-a u pisanju skupova ishoda učenja i definiranje kriterija vrednovanja u okviru programa nastave geografije.

Voditeljica skupa je bila Vesna Milić, viša savjetnica.


Prvu temu skupa vodio je viši savjetnik Žarko Bošnjak, prof. s temom                  

  Pisanje skupova ishoda učenja uz pomoć metodologije HKO-a.                           Nakon upoznavanja sa zakonskom osnovom Hrvatskog kvalifikacijskog okvira i metodologijom, slijedilo je upoznavanje s osnovnim pojmovima s naglaskom na kompetencije, ishode učenja, skupove ishoda učenja te opisnice razina ishoda učenja.

   Postoji 8 razina ishoda učenja, a svaka obuhvaća znanja, spoznajne vještine, psihomotoričke vještine, socijalne vještine, samostalnost i odgovornost.

    Nakon toga smo upoznali postupak pisanja skupa ishoda učenja koji se sastoji od 6 koraka: profil, obujam, aktivni glagoli, provođenje provjere, uvjeti za stjecanje SIU.

   Zatim smo individualnim radom naveli 5 – 10 kompetencija i zadatke za njihovu provjeru kroz temu 5. razreda Vrijeme i klima nakon čega smo analizirali učinjeno.

   Druga  tema skupa je bila  Kritičko propitivanje ishoda učenja u kurikulumu geografije na kraju obrazovnih ciklusa i definiranje kriterija vrednovanja ishoda koju je vodila  dr. sc. Ružica Vuk.

   Prema standardu kvalifikacije sadržaj geografije je podijeljen na 5 skupova učenja. Radom u paru i skupinama, trebali smo odrediti minimalne i optimalne ishode učenja unutar pojedinih skupova učenja i sastaviti pitanja za njihovu provjeru.

Zaključak:

 Još uvijek postoje određene dileme unutar metodologije HKO-a kao i unutar skupova ishoda učenja iz geografije. Naime, Sabor bi tijekom ovog mjeseca trebao donijeti konačnu odluku, a stručni skupovi bi trebali potaknuti potrebu stručnih razgovora u našim zbornicama.

      

Cijeli Nacrt prijedloga zakona o Hrvatskom kvalifikacijskom okviru možete pogledati na stranici Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta: www.mzos.hr Posebnu pozornost obratite na Osnovne pojmove (str.12-13) i na DODATAK A – Opisnice razina ishoda učenja (str.24-28)

 

Dubravka Vajdić, voditeljica

 




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju