preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Đuro Ester" Koprivnica

Login
Moto škole

 

 

 

 

Udžbenici 2024./25.

Raspored zvonjenja

Vozni red autobusa

List za roditelje

Projekti u našoj školi

Tražilica
E-knjige

Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Školska kuhinja

Slikovnice

 

 

 

 

Školska knjižnica

Šetnja školom


Korisni linkovi

SPONZOR VEČERI KEMIJE 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 2087121
Ovaj mjesec: 9834
Ovaj tjedan: 987
Danas: 200
ŽSV Geografija - Obavijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Zagreb, 5.12.2012.
Autor: Snježana Mihočka, 20. 1. 2013.

Stručni skup Jačanje kompetencija voditelja ŽSV-a učitelja/nastavnika geografije u domeni kurikuluma zdravstvenog odgoja i građanskog odgoja i obrazovanja održan je  u Zagrebu 5. prosinca 2012.                    


Stručni skup je započeo radom uvodnom riječi voditeljice Vesne Milić, višom savjetnicom.

                     Prvi dio skupa obuhvaćao je teme o zdravstvenom odgoju koje su održale mr. sc. Majda Fajdetić i Miljenka Galić, prof. Nakon predavanja Uloga razrednika u okviru kurikuluma zdravstvenog odgoja slijedile su radionice: Kako implementirati sadržaje mentalnog zdravlja u kurikulum sata razrednika i Kako implementirati sadržaje prevencije nasilničkog ponašanja u kurikulum sata razrednika.

                     Kroz ove radionice stekli smo nova iskustva o oblikovanju sata razrednika. Prvi primjer sata razrednika odnosio se na modul Zdravo živjeti- Važnost planiranja budućnosti. Može se početi vježbom ledolomac, zatim kroz individualni rad što planiramo u idućih 5 godina vezano za obitelj, zdravlje i zdrave životne navike, obrazovanje, profesiju, izgledima na tržištu rada, materijalno stanje i moguće prepreke. Nakon individualnog rada slijede zajednički zaključci grupe, a sat možemo završiti pitanjima o osjećajima tijekom radionice.

                     Drugi primjer sata razrednika odnosio se na je Neprimjerene oblici ponašanja. Započinjemo vježbom cvijet u koje upisujemo svoje vještine, kvalitete i prednosti. Taj naš identitet se razvija kroz cijeli život. Kroz dvije priče primijenili smo učenje otkrivanjem kako bismo uočili što ne bi trebalo raditi, odnosno što možemo i trebamo učiniti kao žrtva, promatrač i nasilnik da se zaustavi nasilje. Kada sat oblikujemo kao radionicu, potrebno je napraviti evaluaciju. To se može učiniti evaluacijskom metom ili semaforom.

                     Drugi dio skupa odnosio se na sadržaje o građanskom odgoju i obrazovanju. Voditeljica skupa nam je kroz prezentaciju predočila Kurikulum GOO-a. Zatim je slijedilo predavanje mr. Sanje Prelogović: Iskustva škole u eksperimentalnom uvođenju kurikuluma GOO-a. Kroz ovo predavanje stekli smo uvid kako učitelji OŠ“Đuro Ester“ Koprivnica provode uvođenje kurikuluma.

                      Nakon toga, prisutnim sam  kolegicama i kolegama prenijela iskustva učitelja geografije u okviru istog eksperimentalnog uvođenja kurikuluma GOO-a. Nastojala sam prisutnima prenijeti svoja iskustva o načinu odabira ishoda, sadržaja unutar pojedinih nastavnih jedinica, uključenje učenika kroz vođenje dnevnika, označavanje sadržaja GOO-a u pripremi, vođenju bilježaka o satovima u zadanoj tablici te istaknula s kojim se nedoumicama susrećem u provođenju kurikuluma. Da bi što bolje osvijestili način rada prisutni su proveli kratku vježbu o odabiru nastavne jedinice u 7. razredu uz navedene ishode.

                      Na kraju stručnog skupa svi mi voditelji ŽSV-a predstavili smo rad svojih Vijeća u vremenu 3 minute. Bilo je zanimljivo čuti način rada pojedinih Vijeća i steći nove ideje za svoje skupove.

                      

ZAKLJUČAK: Sudjelovanjem na stručnom skupu stekla sam neke nove ideje, potvrdila u pojedinim segmentima način svog rada i ojačala kompetencije kao voditeljica, ali i kao predavač.

                  Moja iskustva kao učiteljice  geografije u okviru uvođenja kurikuluma GOO-a možete vidjeti ovdje pod naslovom Geografija i GOO, zatim na stranici Agencije i na web stranicama škola (?) koje su uključene u eksperimentalno uvođenje.

Dubravka Vajdić, voditeljica





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju