« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
11.9.2017. Prvi je dan moje mobilnosti u Plymouth u sklopu Erasmus+ projekta „Going the extra mile“. Sudionici tečaja okupili su se u prostorijama organizacije Amber Initiatives. To je organizacija s uspješnim dugotrajnim iskustvom u neformalnom obrazovanju. Glavna područja njenog djelovanja su informiranje i savjetovanje radnika migranata, pripremanje projekata za obrazovanje mladih i odraslih, fokusiraju se na građanski odgoj, motivaciju aktivno građanstvo te osobni razvoj djece, mladih ljudi i odraslih s nepovoljnim životnim prilikama.
Direktorica tečaja Svetlana i volonterke Maria i Anna potrudile su se da zajednički rad započne u ugodnoj i opuštenoj atmosferi. Ostali sudionici tečaja dolaze iz Španjolske, Finske i Italije, a rade u osnovnim i srednjim školama te u centru edukacije odraslih. Radni jezik tečaja je engleski.
Nakon međusobnog upoznavanja odslušali smo uvodni dio predavanja „ Exploring the meaning of prejudice„ koje je održao direktor i osnivač organizacije, gosp. Rupert Blomfield. Iako tek uvodno predavanje, sudionici su aktivno raspravljali o temama predrasuda, diskriminacije, stereotipa i rasizma. Gledali smo video materijale na temu predrasuda i diskriminacije i razmijenili svoja profesionalna iskustva.
Nakon predavanja, organizatori su nas odveli na malu pješačku turu upoznavanja užeg dijela Plymoutha. Vidjeli smo: Val makova (by Paul Cummings and Tom Piper), skulpturu žarko crvenih makova koja je napravljena u spomen na 7300 muškaraca i žena koji su nastradali u 1.svjetskom ratu i nemaju svoj grob;
mjesto u luci s kojeg se brod Mayflower otisnuo u novi svijet;
kuće iz 16. stoljeća i najstariju pekaru na svijetu koja još uvijek radi.
Tomislava Kraljić, nastavnica engleskog i francuskog
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.
OŠ „Đuro Ester odobren Erasmus projekt“
Početkom ovog tjedna obradovala nas je vijest Agencije za mobilnost i programe EU da je odobrila projekt OŠ „Đuro Ester pod nazivom „Going the extra mile". Financijska sredstva za provedbu projekta dodjeljuju se u okviru Ključne aktivnosti 1 programa Erasmus+ kojim se potiče razvijanje profesionalnih vještina nastavnog i nenastavnog osoblja s ciljem poboljšanja kvalitete odgoja, poučavanja i učenja u europskim vrtićima i školama.
Projekt će trajati od početka lipnja 2017. do kraja kolovoza 2018. U provedbu će biti uključeni svi djelatnici i učenici naše škole no osmero nastavnika članova Erasmus tima sudjelovat će na stručnim usavršavanjima u Ujedinjenom Kraljevstvu, Portugalu, Italiji, Islandu i Njemačkoj. To su nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić, Andreja Kerovec Letica i Helena Knežević, nastavnica povijesti i geografije Mirna Kovačić, nastavnici matematike Ivan Piskač i Igor Fulir, učiteljica razredne nastave Biserka Knez te vjeroučitelj Saša Špoljarić. Projektom će koordinirati ravnateljica škole Sanja Prelogović te nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić i Mirjana Mihalec. Stručnu pomoć u osmišljavanju aktivnosti za učenike pružit će stručne suradnice i svi nastavnici škole.
Sam naziv projekta „Going the extra mile“ sugerira da će nastavnici naše škole učiniti korak više kako bi stekli nova znanja i vještine te unaprijedili kvalitetu svojeg pedagoškog rada. Usmjeren je na jačanje građanskih i digitalnih kompetencija nastavnika, a posredno i učenika koji će steći vještine potrebne za daljnje školovanje i rad, a dugoročno izrastati u odgovorne pojedince koji će svojim pozitivnim djelovanjem doprinijeti dobrobiti svoje uže i šire zajednice. Budući da je naša škola jedan od pionira u uvođenju građanskog odgoja u nastavu, iskustvo europskih mobilnosti omogućit će nastavnicima daljnja usavršavanja na tom području kroz upoznavanje različitih školskih praksi i razmjenu ideja s kolegama iz drugih zemalja. Očekujemo da će nova znanja i kompetencije nastavnika rezultirati razvojem strategija poučavanja koje će pozitivno utjecati na motivaciju učenika te ih poticati na uzajamno pomaganje i prihvaćanje različitosti. S obzirom na potrebe učenika koji od malih nogu odrastaju u digitalnom svijetu, nastavnicima su potrebna znanja i vještine za učinkovitu, kreativnu i inovativnu primjenu digitalne tehnologije u nastavi. Usavršavanja su također nastavak i nadogradnja digitalnih kompetencija nastavnika koji su već prošli brojne edukacije u sklopu pilot projekta e-Škole.
Očekujemo da će nastavnici razviti metode poučavanja koje se temelje na igri, istraživačkom, iskustvenom i suradničkom učenju te omogućiti učenicima da gradivo pojedinih predmeta učinkovitije povezuju sa stvarnim životnim situacijama. Povrh svega, uvjereni smo da će projekt imati pozitivan učinak na kvalitetu rada u našoj školi, osnažiti timski duh te doprinijeti razvoju međunarodne dimenzije naše škole.
Erasmus tim
11.9.2017. Prvi je dan moje mobilnosti u Plymouth u sklopu Erasmus+ projekta „Going the extra mile“. Sudionici tečaja okupili su se u prostorijama organizacije Amber Initiatives. To je organizacija s uspješnim dugotrajnim iskustvom u neformalnom obrazovanju. Glavna područja njenog djelovanja su informiranje i savjetovanje radnika migranata, pripremanje projekata za obrazovanje mladih i odraslih, fokusiraju se na građanski odgoj, motivaciju aktivno građanstvo te osobni razvoj djece, mladih ljudi i odraslih s nepovoljnim životnim prilikama.
Direktorica tečaja Svetlana i volonterke Maria i Anna potrudile su se da zajednički rad započne u ugodnoj i opuštenoj atmosferi. Ostali sudionici tečaja dolaze iz Španjolske, Finske i Italije, a rade u osnovnim i srednjim školama te u centru edukacije odraslih. Radni jezik tečaja je engleski.
Nakon međusobnog upoznavanja odslušali smo uvodni dio predavanja „ Exploring the meaning of prejudice„ koje je održao direktor i osnivač organizacije, gosp. Rupert Blomfield. Iako tek uvodno predavanje, sudionici su aktivno raspravljali o temama predrasuda, diskriminacije, stereotipa i rasizma. Gledali smo video materijale na temu predrasuda i diskriminacije i razmijenili svoja profesionalna iskustva.
Nakon predavanja, organizatori su nas odveli na malu pješačku turu upoznavanja užeg dijela Plymoutha. Vidjeli smo: Val makova (by Paul Cummings and Tom Piper), skulpturu žarko crvenih makova koja je napravljena u spomen na 7300 muškaraca i žena koji su nastradali u 1.svjetskom ratu i nemaju svoj grob;
mjesto u luci s kojeg se brod Mayflower otisnuo u novi svijet;
kuće iz 16. stoljeća i najstariju pekaru na svijetu koja još uvijek radi.
Tomislava Kraljić, nastavnica engleskog i francuskog
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.