« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U četvrtak 14.9.2017. posjetili smo Plymstock School koju pohađa 1600 učenika. Školu smo posjetili u društvu volonterki Anne i Marie i policajca Grahama, a dočekao nas je veseli i duhoviti gosp. Sprenkel koji nas je i vodio u razgledavanje prostora škole. Vizija škole je : „Our objective is simply to be a world-class learning community that enables all young people to succeed both now and later in life“.
Posjetili smo učenike na satu fizike, francuskog i njemačkog. Na satovima drame učenike smo naučili brojati na finskom i hrvatskom što su oni iskoristili za igru upoznavanja i zagrijavanja, budući da im je to bio prvi nastavni sat. Kao i u Marine Academy, i u ovoj školi učenici nose svoje uniforme: bijele košulje, sakoe, kravate i hlače, odnosno, djevojčice suknje. Oni učenici koji su se posebno istaknuli u određenim predmetima ili aktivnostima, na sakou uniforme nose nagradne značke.
Osoblje nastoji da sve bude u elektroničkom obliku pa sve obavijesti i komunikaciju obavljaju elektroničkim putem. Učenici hranu u kantini plaćaju očitanjem otiska prsta. Škola se sastoji od nekoliko zgrada i nekoliko sportskih terena. U sklopu zgrada osim učionica imaju i kazališnu dvoranu, dvoranu za satove drame, plesnu dvoranu, teretanu, glazbeni studio i knjižnicu.
Škola puno radi na integraciji učenika, na jednakosti, demokraciji i međusobnom poštivanju. Organiziraju Diversity week, tjedan kada školu posjete ljudi različitog porijekla, različite rasne pripadnosti, tražitelji azila ili migranti. Saznali smo kakav oblik podrške škola pruža učenicima te na koji način radi na prevenciji mržnje, bullyinga ili nasilja. Opći dojam škole je da je to vrlo ugodno, pristojno, čisto i sigurno okruženje.
Plymouth je grad vrlo bogate pomorske povijesti. U popodnevnim satima, organizatori su nas odveli u Mayflower museum u kojem je prikazana povijest putovanja u Novi svijet. Putovanje je započelo 1620. godine iz luke koja se nalazi točno ispred samog muzeja.
Kažu da su putnici Mayflowera zadnju noć prije puta proveli u kući koja je sada destilerija gina, koju smo mi danas posjetili. Voditelj David na zabavan je način prepričao povijest zgrade i opisao proces nastajanja gina koji se i danas proizvodi u viktorijanskim posudama.
Tomislava Kraljić, prof. engleskog i francuskog
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.
OŠ „Đuro Ester odobren Erasmus projekt“
Početkom ovog tjedna obradovala nas je vijest Agencije za mobilnost i programe EU da je odobrila projekt OŠ „Đuro Ester pod nazivom „Going the extra mile". Financijska sredstva za provedbu projekta dodjeljuju se u okviru Ključne aktivnosti 1 programa Erasmus+ kojim se potiče razvijanje profesionalnih vještina nastavnog i nenastavnog osoblja s ciljem poboljšanja kvalitete odgoja, poučavanja i učenja u europskim vrtićima i školama.
Projekt će trajati od početka lipnja 2017. do kraja kolovoza 2018. U provedbu će biti uključeni svi djelatnici i učenici naše škole no osmero nastavnika članova Erasmus tima sudjelovat će na stručnim usavršavanjima u Ujedinjenom Kraljevstvu, Portugalu, Italiji, Islandu i Njemačkoj. To su nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić, Andreja Kerovec Letica i Helena Knežević, nastavnica povijesti i geografije Mirna Kovačić, nastavnici matematike Ivan Piskač i Igor Fulir, učiteljica razredne nastave Biserka Knez te vjeroučitelj Saša Špoljarić. Projektom će koordinirati ravnateljica škole Sanja Prelogović te nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić i Mirjana Mihalec. Stručnu pomoć u osmišljavanju aktivnosti za učenike pružit će stručne suradnice i svi nastavnici škole.
Sam naziv projekta „Going the extra mile“ sugerira da će nastavnici naše škole učiniti korak više kako bi stekli nova znanja i vještine te unaprijedili kvalitetu svojeg pedagoškog rada. Usmjeren je na jačanje građanskih i digitalnih kompetencija nastavnika, a posredno i učenika koji će steći vještine potrebne za daljnje školovanje i rad, a dugoročno izrastati u odgovorne pojedince koji će svojim pozitivnim djelovanjem doprinijeti dobrobiti svoje uže i šire zajednice. Budući da je naša škola jedan od pionira u uvođenju građanskog odgoja u nastavu, iskustvo europskih mobilnosti omogućit će nastavnicima daljnja usavršavanja na tom području kroz upoznavanje različitih školskih praksi i razmjenu ideja s kolegama iz drugih zemalja. Očekujemo da će nova znanja i kompetencije nastavnika rezultirati razvojem strategija poučavanja koje će pozitivno utjecati na motivaciju učenika te ih poticati na uzajamno pomaganje i prihvaćanje različitosti. S obzirom na potrebe učenika koji od malih nogu odrastaju u digitalnom svijetu, nastavnicima su potrebna znanja i vještine za učinkovitu, kreativnu i inovativnu primjenu digitalne tehnologije u nastavi. Usavršavanja su također nastavak i nadogradnja digitalnih kompetencija nastavnika koji su već prošli brojne edukacije u sklopu pilot projekta e-Škole.
Očekujemo da će nastavnici razviti metode poučavanja koje se temelje na igri, istraživačkom, iskustvenom i suradničkom učenju te omogućiti učenicima da gradivo pojedinih predmeta učinkovitije povezuju sa stvarnim životnim situacijama. Povrh svega, uvjereni smo da će projekt imati pozitivan učinak na kvalitetu rada u našoj školi, osnažiti timski duh te doprinijeti razvoju međunarodne dimenzije naše škole.
Erasmus tim
U četvrtak 14.9.2017. posjetili smo Plymstock School koju pohađa 1600 učenika. Školu smo posjetili u društvu volonterki Anne i Marie i policajca Grahama, a dočekao nas je veseli i duhoviti gosp. Sprenkel koji nas je i vodio u razgledavanje prostora škole. Vizija škole je : „Our objective is simply to be a world-class learning community that enables all young people to succeed both now and later in life“.
Posjetili smo učenike na satu fizike, francuskog i njemačkog. Na satovima drame učenike smo naučili brojati na finskom i hrvatskom što su oni iskoristili za igru upoznavanja i zagrijavanja, budući da im je to bio prvi nastavni sat. Kao i u Marine Academy, i u ovoj školi učenici nose svoje uniforme: bijele košulje, sakoe, kravate i hlače, odnosno, djevojčice suknje. Oni učenici koji su se posebno istaknuli u određenim predmetima ili aktivnostima, na sakou uniforme nose nagradne značke.
Osoblje nastoji da sve bude u elektroničkom obliku pa sve obavijesti i komunikaciju obavljaju elektroničkim putem. Učenici hranu u kantini plaćaju očitanjem otiska prsta. Škola se sastoji od nekoliko zgrada i nekoliko sportskih terena. U sklopu zgrada osim učionica imaju i kazališnu dvoranu, dvoranu za satove drame, plesnu dvoranu, teretanu, glazbeni studio i knjižnicu.
Škola puno radi na integraciji učenika, na jednakosti, demokraciji i međusobnom poštivanju. Organiziraju Diversity week, tjedan kada školu posjete ljudi različitog porijekla, različite rasne pripadnosti, tražitelji azila ili migranti. Saznali smo kakav oblik podrške škola pruža učenicima te na koji način radi na prevenciji mržnje, bullyinga ili nasilja. Opći dojam škole je da je to vrlo ugodno, pristojno, čisto i sigurno okruženje.
Plymouth je grad vrlo bogate pomorske povijesti. U popodnevnim satima, organizatori su nas odveli u Mayflower museum u kojem je prikazana povijest putovanja u Novi svijet. Putovanje je započelo 1620. godine iz luke koja se nalazi točno ispred samog muzeja.
Kažu da su putnici Mayflowera zadnju noć prije puta proveli u kući koja je sada destilerija gina, koju smo mi danas posjetili. Voditelj David na zabavan je način prepričao povijest zgrade i opisao proces nastajanja gina koji se i danas proizvodi u viktorijanskim posudama.
Tomislava Kraljić, prof. engleskog i francuskog
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.