« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Posjetili smo Davenport Naval Heritage Centre koji se nalazi u pomorskoj bazi mornarice. Pod vodstvom gospodina Paula, prijašnjeg oficira na brodu, prošetali smo kroz povijest stvaranja Dockyarda i saznali puno informacija o ulozi Plymoutha u Britanskoj Kraljevskoj Ratnoj Mornarici i životu ljudi ovog kraja, usmjerenog prema moru i brodovima.Povijest jedrenjaka, život ljudi na jedrenjacima, prelazak s jedra na parne brodove, uniforme kroz povijest, impresivne figure s pramca jedrenjaka od kojih su neke originali, alati, hrana, oružje i izrazi koji su se ustalili u engleskom jeziku, a nastali u svakodnevnom životu pomoraca pred 300 godina, odličja, kažnjavanja, ronilačka odijela i razne makete brodova, samo su neke od zanimljivosti koje možete vidjeti u ovom muzeju. Isprobali smo kako je promatrati okoliš kroz periskop podmornice i vidjeli iz kakvog je posuđa jela posada broda.
O suradnji policije, škole i organizacije Amber Initiatives govorio nam je policajac u mirovini gosp. Graeme Kirkup. Opisao je način rada i aktivnosti koje se u školi provode protiv diskriminacije i bullyinga. Opisao je svoja iskustva i govorio o utjecaju predrasuda na razvoj male djece te o nastojanju razvijanja zajedničkih vrijednosti. Volonterke u organizaciji Amber Initiatives, Anna i Maria, prezentirale su svoj rad, aktivnosti i projekte koje provode u školama kako bi razvijale jednakost i poštivanje raznolikosti među učenicima.
Tomislava Kraljić, prof. engleskog i francuskog
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.
OŠ „Đuro Ester odobren Erasmus projekt“
Početkom ovog tjedna obradovala nas je vijest Agencije za mobilnost i programe EU da je odobrila projekt OŠ „Đuro Ester pod nazivom „Going the extra mile". Financijska sredstva za provedbu projekta dodjeljuju se u okviru Ključne aktivnosti 1 programa Erasmus+ kojim se potiče razvijanje profesionalnih vještina nastavnog i nenastavnog osoblja s ciljem poboljšanja kvalitete odgoja, poučavanja i učenja u europskim vrtićima i školama.
Projekt će trajati od početka lipnja 2017. do kraja kolovoza 2018. U provedbu će biti uključeni svi djelatnici i učenici naše škole no osmero nastavnika članova Erasmus tima sudjelovat će na stručnim usavršavanjima u Ujedinjenom Kraljevstvu, Portugalu, Italiji, Islandu i Njemačkoj. To su nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić, Andreja Kerovec Letica i Helena Knežević, nastavnica povijesti i geografije Mirna Kovačić, nastavnici matematike Ivan Piskač i Igor Fulir, učiteljica razredne nastave Biserka Knez te vjeroučitelj Saša Špoljarić. Projektom će koordinirati ravnateljica škole Sanja Prelogović te nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić i Mirjana Mihalec. Stručnu pomoć u osmišljavanju aktivnosti za učenike pružit će stručne suradnice i svi nastavnici škole.
Sam naziv projekta „Going the extra mile“ sugerira da će nastavnici naše škole učiniti korak više kako bi stekli nova znanja i vještine te unaprijedili kvalitetu svojeg pedagoškog rada. Usmjeren je na jačanje građanskih i digitalnih kompetencija nastavnika, a posredno i učenika koji će steći vještine potrebne za daljnje školovanje i rad, a dugoročno izrastati u odgovorne pojedince koji će svojim pozitivnim djelovanjem doprinijeti dobrobiti svoje uže i šire zajednice. Budući da je naša škola jedan od pionira u uvođenju građanskog odgoja u nastavu, iskustvo europskih mobilnosti omogućit će nastavnicima daljnja usavršavanja na tom području kroz upoznavanje različitih školskih praksi i razmjenu ideja s kolegama iz drugih zemalja. Očekujemo da će nova znanja i kompetencije nastavnika rezultirati razvojem strategija poučavanja koje će pozitivno utjecati na motivaciju učenika te ih poticati na uzajamno pomaganje i prihvaćanje različitosti. S obzirom na potrebe učenika koji od malih nogu odrastaju u digitalnom svijetu, nastavnicima su potrebna znanja i vještine za učinkovitu, kreativnu i inovativnu primjenu digitalne tehnologije u nastavi. Usavršavanja su također nastavak i nadogradnja digitalnih kompetencija nastavnika koji su već prošli brojne edukacije u sklopu pilot projekta e-Škole.
Očekujemo da će nastavnici razviti metode poučavanja koje se temelje na igri, istraživačkom, iskustvenom i suradničkom učenju te omogućiti učenicima da gradivo pojedinih predmeta učinkovitije povezuju sa stvarnim životnim situacijama. Povrh svega, uvjereni smo da će projekt imati pozitivan učinak na kvalitetu rada u našoj školi, osnažiti timski duh te doprinijeti razvoju međunarodne dimenzije naše škole.
Erasmus tim
Posjetili smo Davenport Naval Heritage Centre koji se nalazi u pomorskoj bazi mornarice. Pod vodstvom gospodina Paula, prijašnjeg oficira na brodu, prošetali smo kroz povijest stvaranja Dockyarda i saznali puno informacija o ulozi Plymoutha u Britanskoj Kraljevskoj Ratnoj Mornarici i životu ljudi ovog kraja, usmjerenog prema moru i brodovima.Povijest jedrenjaka, život ljudi na jedrenjacima, prelazak s jedra na parne brodove, uniforme kroz povijest, impresivne figure s pramca jedrenjaka od kojih su neke originali, alati, hrana, oružje i izrazi koji su se ustalili u engleskom jeziku, a nastali u svakodnevnom životu pomoraca pred 300 godina, odličja, kažnjavanja, ronilačka odijela i razne makete brodova, samo su neke od zanimljivosti koje možete vidjeti u ovom muzeju. Isprobali smo kako je promatrati okoliš kroz periskop podmornice i vidjeli iz kakvog je posuđa jela posada broda.
O suradnji policije, škole i organizacije Amber Initiatives govorio nam je policajac u mirovini gosp. Graeme Kirkup. Opisao je način rada i aktivnosti koje se u školi provode protiv diskriminacije i bullyinga. Opisao je svoja iskustva i govorio o utjecaju predrasuda na razvoj male djece te o nastojanju razvijanja zajedničkih vrijednosti. Volonterke u organizaciji Amber Initiatives, Anna i Maria, prezentirale su svoj rad, aktivnosti i projekte koje provode u školama kako bi razvijale jednakost i poštivanje raznolikosti među učenicima.
Tomislava Kraljić, prof. engleskog i francuskog
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.