« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Grupa na tečaju koji pohađam sastoji se od deset učiteljica iz šest zemalja: Austrije, Finske, Francuske, Hrvatske, Latvije i Poljske. Ima nas od razredne nastave do obrazovanja odraslih. Dvije su učiteljice engleskog jezika, a ostale predaju različite predmete u osnovnoj ili srednjoj školi. Nije problem u razumijevanju tuđega govora, nego kad treba složiti više smislenih rečenica s uporabom pravih riječi i to primjerenom brzinom, ali to nas ne sprečava da pokušamo što bolje objasniti svoje ideje. Svi smo strpljivi jedni s drugima, kombiniramo na tri jezika ako treba, jer možemo dodati i nešto ruskog (kolegica iz Latvije je Ruskinja). Do danas (petak) svi smo se lagano poboljšali u izgovoru i razgovoru na engleskom jeziku, čime smo ispunili jedan od ciljeva ove edukacije.
Na tečaju je sve organizirano i polaznici ne trebaju voditi brigu o tehničkim detaljima, kao što su karte za tramvaj ili prijevoz do udaljenijih lokacija. Izabrala sam ga prema potrebama koje naša škola ima definirane u kurikulumu iz područja građanskog odgoja i obrazovanja i informacijsko-komunikacijske tehnologije. Temelji se na uporabi multimedije u radu s učenicima, što obuhvaća sve etape rada: planiranje, terenski rad, prenošenje sadržaja s jednog medija na drugi, uređivanje i uobličavanje prikupljenog materijala, postavljanje na internetske stranice i dijeljenje s drugima.
Rad se odvijao u skupinama po pet članova. Svaka je imala jednog stručnog voditelja / mentora koji nam je stalno bio na raspolaganju za sva pitanja vezana uz ono što smo radili. Tema je bila zadana (World music) i trebalo je napraviti film od najviše 5 minuta u kojem će biti snimke različitih sadržaja (intervjua, zvukova, prizora s ulice i sl.), snimljene kamerama na našim mobilnim uređajima ili fotoaparatima s kamerom.
Suradnja u timu bila je osnovni preduvjet uspješnog rada, odnosno podjele stajališta među nama Europljanima, kao što stoji u naslovu tečaja.
Biserka Knez, Lisabon, Portugal
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska Komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.
OŠ „Đuro Ester odobren Erasmus projekt“
Početkom ovog tjedna obradovala nas je vijest Agencije za mobilnost i programe EU da je odobrila projekt OŠ „Đuro Ester pod nazivom „Going the extra mile". Financijska sredstva za provedbu projekta dodjeljuju se u okviru Ključne aktivnosti 1 programa Erasmus+ kojim se potiče razvijanje profesionalnih vještina nastavnog i nenastavnog osoblja s ciljem poboljšanja kvalitete odgoja, poučavanja i učenja u europskim vrtićima i školama.
Projekt će trajati od početka lipnja 2017. do kraja kolovoza 2018. U provedbu će biti uključeni svi djelatnici i učenici naše škole no osmero nastavnika članova Erasmus tima sudjelovat će na stručnim usavršavanjima u Ujedinjenom Kraljevstvu, Portugalu, Italiji, Islandu i Njemačkoj. To su nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić, Andreja Kerovec Letica i Helena Knežević, nastavnica povijesti i geografije Mirna Kovačić, nastavnici matematike Ivan Piskač i Igor Fulir, učiteljica razredne nastave Biserka Knez te vjeroučitelj Saša Špoljarić. Projektom će koordinirati ravnateljica škole Sanja Prelogović te nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić i Mirjana Mihalec. Stručnu pomoć u osmišljavanju aktivnosti za učenike pružit će stručne suradnice i svi nastavnici škole.
Sam naziv projekta „Going the extra mile“ sugerira da će nastavnici naše škole učiniti korak više kako bi stekli nova znanja i vještine te unaprijedili kvalitetu svojeg pedagoškog rada. Usmjeren je na jačanje građanskih i digitalnih kompetencija nastavnika, a posredno i učenika koji će steći vještine potrebne za daljnje školovanje i rad, a dugoročno izrastati u odgovorne pojedince koji će svojim pozitivnim djelovanjem doprinijeti dobrobiti svoje uže i šire zajednice. Budući da je naša škola jedan od pionira u uvođenju građanskog odgoja u nastavu, iskustvo europskih mobilnosti omogućit će nastavnicima daljnja usavršavanja na tom području kroz upoznavanje različitih školskih praksi i razmjenu ideja s kolegama iz drugih zemalja. Očekujemo da će nova znanja i kompetencije nastavnika rezultirati razvojem strategija poučavanja koje će pozitivno utjecati na motivaciju učenika te ih poticati na uzajamno pomaganje i prihvaćanje različitosti. S obzirom na potrebe učenika koji od malih nogu odrastaju u digitalnom svijetu, nastavnicima su potrebna znanja i vještine za učinkovitu, kreativnu i inovativnu primjenu digitalne tehnologije u nastavi. Usavršavanja su također nastavak i nadogradnja digitalnih kompetencija nastavnika koji su već prošli brojne edukacije u sklopu pilot projekta e-Škole.
Očekujemo da će nastavnici razviti metode poučavanja koje se temelje na igri, istraživačkom, iskustvenom i suradničkom učenju te omogućiti učenicima da gradivo pojedinih predmeta učinkovitije povezuju sa stvarnim životnim situacijama. Povrh svega, uvjereni smo da će projekt imati pozitivan učinak na kvalitetu rada u našoj školi, osnažiti timski duh te doprinijeti razvoju međunarodne dimenzije naše škole.
Erasmus tim
Grupa na tečaju koji pohađam sastoji se od deset učiteljica iz šest zemalja: Austrije, Finske, Francuske, Hrvatske, Latvije i Poljske. Ima nas od razredne nastave do obrazovanja odraslih. Dvije su učiteljice engleskog jezika, a ostale predaju različite predmete u osnovnoj ili srednjoj školi. Nije problem u razumijevanju tuđega govora, nego kad treba složiti više smislenih rečenica s uporabom pravih riječi i to primjerenom brzinom, ali to nas ne sprečava da pokušamo što bolje objasniti svoje ideje. Svi smo strpljivi jedni s drugima, kombiniramo na tri jezika ako treba, jer možemo dodati i nešto ruskog (kolegica iz Latvije je Ruskinja). Do danas (petak) svi smo se lagano poboljšali u izgovoru i razgovoru na engleskom jeziku, čime smo ispunili jedan od ciljeva ove edukacije.
Na tečaju je sve organizirano i polaznici ne trebaju voditi brigu o tehničkim detaljima, kao što su karte za tramvaj ili prijevoz do udaljenijih lokacija. Izabrala sam ga prema potrebama koje naša škola ima definirane u kurikulumu iz područja građanskog odgoja i obrazovanja i informacijsko-komunikacijske tehnologije. Temelji se na uporabi multimedije u radu s učenicima, što obuhvaća sve etape rada: planiranje, terenski rad, prenošenje sadržaja s jednog medija na drugi, uređivanje i uobličavanje prikupljenog materijala, postavljanje na internetske stranice i dijeljenje s drugima.
Rad se odvijao u skupinama po pet članova. Svaka je imala jednog stručnog voditelja / mentora koji nam je stalno bio na raspolaganju za sva pitanja vezana uz ono što smo radili. Tema je bila zadana (World music) i trebalo je napraviti film od najviše 5 minuta u kojem će biti snimke različitih sadržaja (intervjua, zvukova, prizora s ulice i sl.), snimljene kamerama na našim mobilnim uređajima ili fotoaparatima s kamerom.
Suradnja u timu bila je osnovni preduvjet uspješnog rada, odnosno podjele stajališta među nama Europljanima, kao što stoji u naslovu tečaja.
Biserka Knez, Lisabon, Portugal
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska Komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.