« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
POSJET SAFA ŠKOLI I POVRATAK U HRVATSKU
U komunikaciji s mentorom tečaja došao sam do informacije da je njegova žena također učiteljica u jednoj od škola u Sevilli. Postavio sam pitanje je li moguće dogovoriti posjet školi. Uzeo sam adresu škole i čekao razgovor mentora i vodstva škole. U veoma kratkom roku dogovoren je posjet i sastanak s vjeroučiteljicom (Lola Gelo) u školi. Lola je inače časna sestra, misionarka koja vrši službu vjeroučiteljice u školi i obavlja ostale pastoralne dužnosti u župi i u samostanu. Samim ulaskom u prostore škole osjeća se odgojna djelatnost same ustanove i duh religijskog odgoja cijele škole. U školi je strogo zabranjeno slikanje djece strancima pa od fotografija imam samo neke njihove radove i sliku igrališta i zgrade.
Škola „Nuestra Señora de los Reyes" je katolički obrazovni centar privatnog karaktera, koji pripada velikoj neprofitnoj odgojnoj ustanovi pod nazivom zaklade SAFA „Stručne škole svete obitelji) kojoj pripada 27 centara s više od 1.000 profesora i 20.000 učenika. Svi učenici i nastavnici povezani su putem Moodle sustava e-učenja. Škola, koja se nalazi u samom centru Seville, između Alameda de Hércules i Puente de la Barqueta ima sve nesveučilišne faze obrazovanja od ranog djetinjstva do visokog stručnog usavršavanja. Sveukupno ima oko 750 učenika i nastava se odvija u jednoj smjeni. Trenutačno centar ima odjel za djecu vrtičkog uzrasta, predškolskog uzrasta, osnovnoškolskog uzrasta do šestog razreda, četiri godine srednjoškolskog uzrasta i dvije godine preddiplomskog studija te dva ciklusa računalnog treninga (jedan od srednjeg stupnja i drugi s višim stupnjem).
Već kod prvog susreta s vjeroučiteljicom Lolom vidljiva je njezina misija u školi. Veselo i radosno lice koje otvara sva vrata svakog čovjeka i omogućuje jasniji i bolji odnos s učenicima i učiteljima. Prošetali smo školom, obišli različita razredna odjeljenja, od najmlađih do najstarijih učenika škole i proveli jedan veliki odmor zajedno na školskom igralištu. Upoznao sam puno učenika i učitelja koji su mi s osmjehom pristupili i rado popričali o mojoj domovini, školi, obitelji i hobijima. Porazgovarali smo i o školskom sustavu koji je drugačiji od našeg s obzirom na broj godina učenja za osnovnoškolsko i srednjoškolsko obrazovanje.
Završetkom mog posjeta radosno odlazim na zadnju edukaciju vezano za programski alat Moodle. Svaki rastanak je tužan pa je tako bio i moj. Prvenstveno s ljudima s kojima sam provodio popodnevne sate na edukaciji i s ljudima koji su me uvijek radosno čekali u hostelu. Na kraju edukacije za sve naučeno primili smo certifikat o odrađenoj edukaciji, spremili rad na svoje računalo i razmijenili kontakte za moguće buduće suradnje na projektu. Budućnost projekta ovisi o prenošenju naučenog ostalim učiteljima, a onda i učenicima naše škole.
Nakon edukacije dogovorena je zajednička večera s polaznicima tečaja gdje smo uspjeli popričati o našim školama i budućim projektima. Sljedeći dan uslijedilo je pakiranje stvari i sam povratak koji se odvijao bez nekih posebnih dogodovština jer su sve relacije već bile poznate i prijeđene.
Zahvaljujući Erasmus+ projektu „Going the Extra Mile“ upoznao sam nove gradove, ljude različitih nacionalnosti, uvidio svoje jezične mogućnosti, naučio nova znanja i na tome sam neizmjerno zahvalan. Zahvalio bih se ravnateljici naše škole na ukazanom povjerenju, Erasmus+ timu (Mirjana, Andreja, Helena, Biserka, Mirna, Tomislava, Ivan, Igor) naše škole koji mi je uvijek priskakao u pomoć kada je nešto zatrebalo, vjeroučiteljima (s. Donata, Tomislav) koji su me mijenjali i boravili cijeli dan u školi, svim kolegicama i kolegama koji su pitali, zvali i informirali se, a najveće hvala mojoj obitelji, mojim curama, koje su mi bile velika podrška i potpora i sedam dana bez moje pomoći.
THE END
… do nekog sljedećeg pisanja bloga …
Saša Špoljarić, Sevilla, Španjolska
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska Komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.
OŠ „Đuro Ester odobren Erasmus projekt“
Početkom ovog tjedna obradovala nas je vijest Agencije za mobilnost i programe EU da je odobrila projekt OŠ „Đuro Ester pod nazivom „Going the extra mile". Financijska sredstva za provedbu projekta dodjeljuju se u okviru Ključne aktivnosti 1 programa Erasmus+ kojim se potiče razvijanje profesionalnih vještina nastavnog i nenastavnog osoblja s ciljem poboljšanja kvalitete odgoja, poučavanja i učenja u europskim vrtićima i školama.
Projekt će trajati od početka lipnja 2017. do kraja kolovoza 2018. U provedbu će biti uključeni svi djelatnici i učenici naše škole no osmero nastavnika članova Erasmus tima sudjelovat će na stručnim usavršavanjima u Ujedinjenom Kraljevstvu, Portugalu, Italiji, Islandu i Njemačkoj. To su nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić, Andreja Kerovec Letica i Helena Knežević, nastavnica povijesti i geografije Mirna Kovačić, nastavnici matematike Ivan Piskač i Igor Fulir, učiteljica razredne nastave Biserka Knez te vjeroučitelj Saša Špoljarić. Projektom će koordinirati ravnateljica škole Sanja Prelogović te nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić i Mirjana Mihalec. Stručnu pomoć u osmišljavanju aktivnosti za učenike pružit će stručne suradnice i svi nastavnici škole.
Sam naziv projekta „Going the extra mile“ sugerira da će nastavnici naše škole učiniti korak više kako bi stekli nova znanja i vještine te unaprijedili kvalitetu svojeg pedagoškog rada. Usmjeren je na jačanje građanskih i digitalnih kompetencija nastavnika, a posredno i učenika koji će steći vještine potrebne za daljnje školovanje i rad, a dugoročno izrastati u odgovorne pojedince koji će svojim pozitivnim djelovanjem doprinijeti dobrobiti svoje uže i šire zajednice. Budući da je naša škola jedan od pionira u uvođenju građanskog odgoja u nastavu, iskustvo europskih mobilnosti omogućit će nastavnicima daljnja usavršavanja na tom području kroz upoznavanje različitih školskih praksi i razmjenu ideja s kolegama iz drugih zemalja. Očekujemo da će nova znanja i kompetencije nastavnika rezultirati razvojem strategija poučavanja koje će pozitivno utjecati na motivaciju učenika te ih poticati na uzajamno pomaganje i prihvaćanje različitosti. S obzirom na potrebe učenika koji od malih nogu odrastaju u digitalnom svijetu, nastavnicima su potrebna znanja i vještine za učinkovitu, kreativnu i inovativnu primjenu digitalne tehnologije u nastavi. Usavršavanja su također nastavak i nadogradnja digitalnih kompetencija nastavnika koji su već prošli brojne edukacije u sklopu pilot projekta e-Škole.
Očekujemo da će nastavnici razviti metode poučavanja koje se temelje na igri, istraživačkom, iskustvenom i suradničkom učenju te omogućiti učenicima da gradivo pojedinih predmeta učinkovitije povezuju sa stvarnim životnim situacijama. Povrh svega, uvjereni smo da će projekt imati pozitivan učinak na kvalitetu rada u našoj školi, osnažiti timski duh te doprinijeti razvoju međunarodne dimenzije naše škole.
Erasmus tim
POSJET SAFA ŠKOLI I POVRATAK U HRVATSKU
U komunikaciji s mentorom tečaja došao sam do informacije da je njegova žena također učiteljica u jednoj od škola u Sevilli. Postavio sam pitanje je li moguće dogovoriti posjet školi. Uzeo sam adresu škole i čekao razgovor mentora i vodstva škole. U veoma kratkom roku dogovoren je posjet i sastanak s vjeroučiteljicom (Lola Gelo) u školi. Lola je inače časna sestra, misionarka koja vrši službu vjeroučiteljice u školi i obavlja ostale pastoralne dužnosti u župi i u samostanu. Samim ulaskom u prostore škole osjeća se odgojna djelatnost same ustanove i duh religijskog odgoja cijele škole. U školi je strogo zabranjeno slikanje djece strancima pa od fotografija imam samo neke njihove radove i sliku igrališta i zgrade.
Škola „Nuestra Señora de los Reyes" je katolički obrazovni centar privatnog karaktera, koji pripada velikoj neprofitnoj odgojnoj ustanovi pod nazivom zaklade SAFA „Stručne škole svete obitelji) kojoj pripada 27 centara s više od 1.000 profesora i 20.000 učenika. Svi učenici i nastavnici povezani su putem Moodle sustava e-učenja. Škola, koja se nalazi u samom centru Seville, između Alameda de Hércules i Puente de la Barqueta ima sve nesveučilišne faze obrazovanja od ranog djetinjstva do visokog stručnog usavršavanja. Sveukupno ima oko 750 učenika i nastava se odvija u jednoj smjeni. Trenutačno centar ima odjel za djecu vrtičkog uzrasta, predškolskog uzrasta, osnovnoškolskog uzrasta do šestog razreda, četiri godine srednjoškolskog uzrasta i dvije godine preddiplomskog studija te dva ciklusa računalnog treninga (jedan od srednjeg stupnja i drugi s višim stupnjem).
Već kod prvog susreta s vjeroučiteljicom Lolom vidljiva je njezina misija u školi. Veselo i radosno lice koje otvara sva vrata svakog čovjeka i omogućuje jasniji i bolji odnos s učenicima i učiteljima. Prošetali smo školom, obišli različita razredna odjeljenja, od najmlađih do najstarijih učenika škole i proveli jedan veliki odmor zajedno na školskom igralištu. Upoznao sam puno učenika i učitelja koji su mi s osmjehom pristupili i rado popričali o mojoj domovini, školi, obitelji i hobijima. Porazgovarali smo i o školskom sustavu koji je drugačiji od našeg s obzirom na broj godina učenja za osnovnoškolsko i srednjoškolsko obrazovanje.
Završetkom mog posjeta radosno odlazim na zadnju edukaciju vezano za programski alat Moodle. Svaki rastanak je tužan pa je tako bio i moj. Prvenstveno s ljudima s kojima sam provodio popodnevne sate na edukaciji i s ljudima koji su me uvijek radosno čekali u hostelu. Na kraju edukacije za sve naučeno primili smo certifikat o odrađenoj edukaciji, spremili rad na svoje računalo i razmijenili kontakte za moguće buduće suradnje na projektu. Budućnost projekta ovisi o prenošenju naučenog ostalim učiteljima, a onda i učenicima naše škole.
Nakon edukacije dogovorena je zajednička večera s polaznicima tečaja gdje smo uspjeli popričati o našim školama i budućim projektima. Sljedeći dan uslijedilo je pakiranje stvari i sam povratak koji se odvijao bez nekih posebnih dogodovština jer su sve relacije već bile poznate i prijeđene.
Zahvaljujući Erasmus+ projektu „Going the Extra Mile“ upoznao sam nove gradove, ljude različitih nacionalnosti, uvidio svoje jezične mogućnosti, naučio nova znanja i na tome sam neizmjerno zahvalan. Zahvalio bih se ravnateljici naše škole na ukazanom povjerenju, Erasmus+ timu (Mirjana, Andreja, Helena, Biserka, Mirna, Tomislava, Ivan, Igor) naše škole koji mi je uvijek priskakao u pomoć kada je nešto zatrebalo, vjeroučiteljima (s. Donata, Tomislav) koji su me mijenjali i boravili cijeli dan u školi, svim kolegicama i kolegama koji su pitali, zvali i informirali se, a najveće hvala mojoj obitelji, mojim curama, koje su mi bile velika podrška i potpora i sedam dana bez moje pomoći.
THE END
… do nekog sljedećeg pisanja bloga …
Saša Špoljarić, Sevilla, Španjolska
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska Komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.