« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Bem vindo a Lisboa!
Nakon dugog i napornog putovanja, te konačnog dolaska u Lisabon dočekao me prvi radni dan. Okružena zanimljivom i veselom ekipom sastavljenom od Talijana, Poljaka, Španjolaca, Nijemaca i čak jednog Hrvata moja edukacija je lagano poprimila prave razmjere multikulturalnosti kao što je i obećala. U organizaciji CREF, obrazovnog centra u Sesimbri tako je započeo moj petodnevni tečaj pod nazivom „ICT as a tool for intercultural and media education“.
Prvi dan protekao je u znaku upoznavanja, što međusobnog, što vezanog uz razne IKT alate u nastavi. Sudionici su raznim prezentacijama predstavljali zemlje iz koje dolaze kao i škole u kojima rade.
Brzo je postalo jasno da ovdje ne vlada južnjačka opuštenost, već je svaka naša minuta bila do zadnjeg detalja isplanirana. Odmah nakon upoznavanja uslijedilo je predavanje i radionica profesorice Sandra Fradao u kojoj smo se upoznali s raznim IKT alatima kao što su google drive, padlet, animoto i drugi. Srećom, neki alati već su mi od prije bili poznati pa sam zadatke i vježbe mogla brže obaviti. No, u digitalnom svijetu nemoguće je pratiti sve novosti, pa sam tako upoznala i za mene nove alate i stranice od kojih ću neke zasigurno više istražiti i iskoristiti za svoj rad.
Drugi dan smo upoznali CREFov obrazovni centar koji nastavnicima osnovnih i srednjih škola pruža edukacije nužne i korisne za rad. Ovdje se omogućuje cijeloživotno obrazovanje i obrazovanje odraslih, a između ostalog djeca s poremećajima u ponašanju kao i njihovi roditelji ovdje dobivaju psihološku pomoć i savjetovanje kada škola više ne može pomoći. Unutar prostorija CREFovog obrazovnog centra odvijale su se moje radionice vezane uz interkulturalne kompetencije i kulturne dimenziije globalizacije koje je držao koordinator tečaja gospodin Vitor Costa. Na vrlo zanimljiv način približio nam je problem prihvaćanja drugih kultura unutar određene zajednice te nam u specifičnom upitniku otkrio i vlastite strahove i predrasude koje gajimo prema drugima.
Drugu radionicu održala je profesorica Egle Vaivadiene iz Litve koja radi za Ministarstvo obrazovanja Litve u okviru tamošnje kurikularne reforme. Njena tema „Inovativan nastavnik – motivirani učenik“ dala nam je uvid u razne IKT alate koji omogućuju nastavnicima povratne informacije vezane uz određene problemske zadatke, te kreativne načine rješavanja problemskih zadataka.
Moja prva dva dana edukacije završila su s puno informacija i dojmova. Veselim se nastavku!
Andreja Kerovec Letica, prof. engleskog jezika
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska Komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.
OŠ „Đuro Ester odobren Erasmus projekt“
Početkom ovog tjedna obradovala nas je vijest Agencije za mobilnost i programe EU da je odobrila projekt OŠ „Đuro Ester pod nazivom „Going the extra mile". Financijska sredstva za provedbu projekta dodjeljuju se u okviru Ključne aktivnosti 1 programa Erasmus+ kojim se potiče razvijanje profesionalnih vještina nastavnog i nenastavnog osoblja s ciljem poboljšanja kvalitete odgoja, poučavanja i učenja u europskim vrtićima i školama.
Projekt će trajati od početka lipnja 2017. do kraja kolovoza 2018. U provedbu će biti uključeni svi djelatnici i učenici naše škole no osmero nastavnika članova Erasmus tima sudjelovat će na stručnim usavršavanjima u Ujedinjenom Kraljevstvu, Portugalu, Italiji, Islandu i Njemačkoj. To su nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić, Andreja Kerovec Letica i Helena Knežević, nastavnica povijesti i geografije Mirna Kovačić, nastavnici matematike Ivan Piskač i Igor Fulir, učiteljica razredne nastave Biserka Knez te vjeroučitelj Saša Špoljarić. Projektom će koordinirati ravnateljica škole Sanja Prelogović te nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić i Mirjana Mihalec. Stručnu pomoć u osmišljavanju aktivnosti za učenike pružit će stručne suradnice i svi nastavnici škole.
Sam naziv projekta „Going the extra mile“ sugerira da će nastavnici naše škole učiniti korak više kako bi stekli nova znanja i vještine te unaprijedili kvalitetu svojeg pedagoškog rada. Usmjeren je na jačanje građanskih i digitalnih kompetencija nastavnika, a posredno i učenika koji će steći vještine potrebne za daljnje školovanje i rad, a dugoročno izrastati u odgovorne pojedince koji će svojim pozitivnim djelovanjem doprinijeti dobrobiti svoje uže i šire zajednice. Budući da je naša škola jedan od pionira u uvođenju građanskog odgoja u nastavu, iskustvo europskih mobilnosti omogućit će nastavnicima daljnja usavršavanja na tom području kroz upoznavanje različitih školskih praksi i razmjenu ideja s kolegama iz drugih zemalja. Očekujemo da će nova znanja i kompetencije nastavnika rezultirati razvojem strategija poučavanja koje će pozitivno utjecati na motivaciju učenika te ih poticati na uzajamno pomaganje i prihvaćanje različitosti. S obzirom na potrebe učenika koji od malih nogu odrastaju u digitalnom svijetu, nastavnicima su potrebna znanja i vještine za učinkovitu, kreativnu i inovativnu primjenu digitalne tehnologije u nastavi. Usavršavanja su također nastavak i nadogradnja digitalnih kompetencija nastavnika koji su već prošli brojne edukacije u sklopu pilot projekta e-Škole.
Očekujemo da će nastavnici razviti metode poučavanja koje se temelje na igri, istraživačkom, iskustvenom i suradničkom učenju te omogućiti učenicima da gradivo pojedinih predmeta učinkovitije povezuju sa stvarnim životnim situacijama. Povrh svega, uvjereni smo da će projekt imati pozitivan učinak na kvalitetu rada u našoj školi, osnažiti timski duh te doprinijeti razvoju međunarodne dimenzije naše škole.
Erasmus tim
Bem vindo a Lisboa!
Nakon dugog i napornog putovanja, te konačnog dolaska u Lisabon dočekao me prvi radni dan. Okružena zanimljivom i veselom ekipom sastavljenom od Talijana, Poljaka, Španjolaca, Nijemaca i čak jednog Hrvata moja edukacija je lagano poprimila prave razmjere multikulturalnosti kao što je i obećala. U organizaciji CREF, obrazovnog centra u Sesimbri tako je započeo moj petodnevni tečaj pod nazivom „ICT as a tool for intercultural and media education“.
Prvi dan protekao je u znaku upoznavanja, što međusobnog, što vezanog uz razne IKT alate u nastavi. Sudionici su raznim prezentacijama predstavljali zemlje iz koje dolaze kao i škole u kojima rade.
Brzo je postalo jasno da ovdje ne vlada južnjačka opuštenost, već je svaka naša minuta bila do zadnjeg detalja isplanirana. Odmah nakon upoznavanja uslijedilo je predavanje i radionica profesorice Sandra Fradao u kojoj smo se upoznali s raznim IKT alatima kao što su google drive, padlet, animoto i drugi. Srećom, neki alati već su mi od prije bili poznati pa sam zadatke i vježbe mogla brže obaviti. No, u digitalnom svijetu nemoguće je pratiti sve novosti, pa sam tako upoznala i za mene nove alate i stranice od kojih ću neke zasigurno više istražiti i iskoristiti za svoj rad.
Drugi dan smo upoznali CREFov obrazovni centar koji nastavnicima osnovnih i srednjih škola pruža edukacije nužne i korisne za rad. Ovdje se omogućuje cijeloživotno obrazovanje i obrazovanje odraslih, a između ostalog djeca s poremećajima u ponašanju kao i njihovi roditelji ovdje dobivaju psihološku pomoć i savjetovanje kada škola više ne može pomoći. Unutar prostorija CREFovog obrazovnog centra odvijale su se moje radionice vezane uz interkulturalne kompetencije i kulturne dimenziije globalizacije koje je držao koordinator tečaja gospodin Vitor Costa. Na vrlo zanimljiv način približio nam je problem prihvaćanja drugih kultura unutar određene zajednice te nam u specifičnom upitniku otkrio i vlastite strahove i predrasude koje gajimo prema drugima.
Drugu radionicu održala je profesorica Egle Vaivadiene iz Litve koja radi za Ministarstvo obrazovanja Litve u okviru tamošnje kurikularne reforme. Njena tema „Inovativan nastavnik – motivirani učenik“ dala nam je uvid u razne IKT alate koji omogućuju nastavnicima povratne informacije vezane uz određene problemske zadatke, te kreativne načine rješavanja problemskih zadataka.
Moja prva dva dana edukacije završila su s puno informacija i dojmova. Veselim se nastavku!
Andreja Kerovec Letica, prof. engleskog jezika
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska Komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.