« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Nedjelja, 22. travnja 2018. – 0. dan
Ranom zorom krenuo sam prema aerodromu dr. Franje Tuđmana s ciljem da tokom današnjeg dana dođem na svoje odredište – Sesimbru.
Uspio sam u svom naumu i tako sam nakon ukupno pet sati leta i otprilike četiri sata čekanja na aerodromu stigao u Lisabon, gdje me pričekala grupica od osmero ljudi na čelu s koordinatorom tečaja. Nakon kratke vožnje stigli smo u Sesimbru, gradić smješten 30 km južnije od Lisabona, gdje ćemo biti smješteni sljedećih sedam dana i gdje ćemo pratiti većinu predavanja i sudjelovati na većini radionica. U Sesimbri je sjedište obrazovnog centra CREF, koji je organizator tečaja kojega polazim, Stimulating creativity and innovation in the classroom / Mobile devices in education.
Ponedjeljak, 23. travnja 2018. – 1. dan
Prvi dio prvog dana tečaja bio je rezerviran za međusobno upoznavanje pristupnika tečaja. Svaki sudionik na tečaju, ili grupa sudionika, uz pomoć prezentacije je ukratko upoznala ostale sa zemljom iz koje dolaze, gradom i školom u kojoj rade, te su naravno rekli i nešto o sebi. Budući da je tečaju pristupilo 26 polaznika, vrijeme koje smo imali za prezentaciju bilo je ograničeno da se svi uspijemo predstaviti do zadanog termina. Polaznici tečaja došli su iz šest različitih zemalja (Rumunjska, Estonija, Litva, Francuska, Španjolska i Hrvatska).
Nakon opuštenog dijela upoznavanja, slijedio je radni dio današnjeg dana. Prva na redu bila je profesorica Sandre Fradao s predavanjem The Computer as a tool in teaching and learning. („The Cloud computing“). Upoznali smo mnogo prednosti korištenja aplikacija u oblaku, te smo vidjeli nekoliko zanimljivih i nadasve korisnih aplikacija koje se mogu praktično koristiti u svrhu nastave. Nekoliko aplikacija smo odmah i isprobali, uz stručnu pomoć predavačice.
Utorak, 24. travnja 2018. – 2. dan
Današnji dan bio je predviđen za odlazak u posjet dvjema školama.
Prva škola koju smo posjetili bila je osnovna škola grupe škola Boa Agua u Quinto do Conde. Ravnatelj škole srdačno nas je dočekao i poželio nam dobrodošlicu. Upoznao nas je s načinom rada škole, na koji način nastavnici i učenici koriste IKT tehnologiju u nastavi te na koji način uključuju u nastavu učenike koji imaju određene razvojne poteškoće. Tako smo prilikom obilaska škole mogli zaviriti u učionice u kojima djeca od sedam godina uče uz pomoć tableta, u parovima ili grupama. Učenici na tabletima uglavnom koriste materijale koji se nalaze na nacionalnoj platformi s obrazovnim sadržajima, no i nastavnici često izrađuju vlastite materijale za korištenje u nastavi.
U vremenu između posjeta dviju škola iskoristili smo vrijeme i za sportske aktivnosti.
Druga škola koju smo posjetili bila je srednja škola Manuel Martins u Setubalu, u kojoj smo mogli vidjeti učionicu budućnosti s mnoštvom digitalne opreme (pametne ploče, dio za robotiku, digitalni mikroskopi, 3D printer, …). Prostorija je podijeljena na nekoliko dijelova, svaki u svojoj boji, u kojima se odvija jedan točno određeni dio nastavnog procesa (planiranje, prikupljanje podataka, analiza, izrada rada, prezentacija). To je bila prva takva učionica u Portugalu, dok učionica tog tipa danas ima u četrdeset različitih škola u Portugalu.
U srednjoj školi poslušali smo i predavanje profesorice Renate Jankeviene s temom Future Classroom methodology of teaching, te smo isprobali još nekoliko web aplikacija.
Obje škole koje smo posjetili imaju status Eko-škole, baš kao i naša škola.
Ivan Piskač, nastavnik matematike
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska Komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.
OŠ „Đuro Ester odobren Erasmus projekt“
Početkom ovog tjedna obradovala nas je vijest Agencije za mobilnost i programe EU da je odobrila projekt OŠ „Đuro Ester pod nazivom „Going the extra mile". Financijska sredstva za provedbu projekta dodjeljuju se u okviru Ključne aktivnosti 1 programa Erasmus+ kojim se potiče razvijanje profesionalnih vještina nastavnog i nenastavnog osoblja s ciljem poboljšanja kvalitete odgoja, poučavanja i učenja u europskim vrtićima i školama.
Projekt će trajati od početka lipnja 2017. do kraja kolovoza 2018. U provedbu će biti uključeni svi djelatnici i učenici naše škole no osmero nastavnika članova Erasmus tima sudjelovat će na stručnim usavršavanjima u Ujedinjenom Kraljevstvu, Portugalu, Italiji, Islandu i Njemačkoj. To su nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić, Andreja Kerovec Letica i Helena Knežević, nastavnica povijesti i geografije Mirna Kovačić, nastavnici matematike Ivan Piskač i Igor Fulir, učiteljica razredne nastave Biserka Knez te vjeroučitelj Saša Špoljarić. Projektom će koordinirati ravnateljica škole Sanja Prelogović te nastavnice stranih jezika Tomislava Kraljić i Mirjana Mihalec. Stručnu pomoć u osmišljavanju aktivnosti za učenike pružit će stručne suradnice i svi nastavnici škole.
Sam naziv projekta „Going the extra mile“ sugerira da će nastavnici naše škole učiniti korak više kako bi stekli nova znanja i vještine te unaprijedili kvalitetu svojeg pedagoškog rada. Usmjeren je na jačanje građanskih i digitalnih kompetencija nastavnika, a posredno i učenika koji će steći vještine potrebne za daljnje školovanje i rad, a dugoročno izrastati u odgovorne pojedince koji će svojim pozitivnim djelovanjem doprinijeti dobrobiti svoje uže i šire zajednice. Budući da je naša škola jedan od pionira u uvođenju građanskog odgoja u nastavu, iskustvo europskih mobilnosti omogućit će nastavnicima daljnja usavršavanja na tom području kroz upoznavanje različitih školskih praksi i razmjenu ideja s kolegama iz drugih zemalja. Očekujemo da će nova znanja i kompetencije nastavnika rezultirati razvojem strategija poučavanja koje će pozitivno utjecati na motivaciju učenika te ih poticati na uzajamno pomaganje i prihvaćanje različitosti. S obzirom na potrebe učenika koji od malih nogu odrastaju u digitalnom svijetu, nastavnicima su potrebna znanja i vještine za učinkovitu, kreativnu i inovativnu primjenu digitalne tehnologije u nastavi. Usavršavanja su također nastavak i nadogradnja digitalnih kompetencija nastavnika koji su već prošli brojne edukacije u sklopu pilot projekta e-Škole.
Očekujemo da će nastavnici razviti metode poučavanja koje se temelje na igri, istraživačkom, iskustvenom i suradničkom učenju te omogućiti učenicima da gradivo pojedinih predmeta učinkovitije povezuju sa stvarnim životnim situacijama. Povrh svega, uvjereni smo da će projekt imati pozitivan učinak na kvalitetu rada u našoj školi, osnažiti timski duh te doprinijeti razvoju međunarodne dimenzije naše škole.
Erasmus tim
Nedjelja, 22. travnja 2018. – 0. dan
Ranom zorom krenuo sam prema aerodromu dr. Franje Tuđmana s ciljem da tokom današnjeg dana dođem na svoje odredište – Sesimbru.
Uspio sam u svom naumu i tako sam nakon ukupno pet sati leta i otprilike četiri sata čekanja na aerodromu stigao u Lisabon, gdje me pričekala grupica od osmero ljudi na čelu s koordinatorom tečaja. Nakon kratke vožnje stigli smo u Sesimbru, gradić smješten 30 km južnije od Lisabona, gdje ćemo biti smješteni sljedećih sedam dana i gdje ćemo pratiti većinu predavanja i sudjelovati na većini radionica. U Sesimbri je sjedište obrazovnog centra CREF, koji je organizator tečaja kojega polazim, Stimulating creativity and innovation in the classroom / Mobile devices in education.
Ponedjeljak, 23. travnja 2018. – 1. dan
Prvi dio prvog dana tečaja bio je rezerviran za međusobno upoznavanje pristupnika tečaja. Svaki sudionik na tečaju, ili grupa sudionika, uz pomoć prezentacije je ukratko upoznala ostale sa zemljom iz koje dolaze, gradom i školom u kojoj rade, te su naravno rekli i nešto o sebi. Budući da je tečaju pristupilo 26 polaznika, vrijeme koje smo imali za prezentaciju bilo je ograničeno da se svi uspijemo predstaviti do zadanog termina. Polaznici tečaja došli su iz šest različitih zemalja (Rumunjska, Estonija, Litva, Francuska, Španjolska i Hrvatska).
Nakon opuštenog dijela upoznavanja, slijedio je radni dio današnjeg dana. Prva na redu bila je profesorica Sandre Fradao s predavanjem The Computer as a tool in teaching and learning. („The Cloud computing“). Upoznali smo mnogo prednosti korištenja aplikacija u oblaku, te smo vidjeli nekoliko zanimljivih i nadasve korisnih aplikacija koje se mogu praktično koristiti u svrhu nastave. Nekoliko aplikacija smo odmah i isprobali, uz stručnu pomoć predavačice.
Utorak, 24. travnja 2018. – 2. dan
Današnji dan bio je predviđen za odlazak u posjet dvjema školama.
Prva škola koju smo posjetili bila je osnovna škola grupe škola Boa Agua u Quinto do Conde. Ravnatelj škole srdačno nas je dočekao i poželio nam dobrodošlicu. Upoznao nas je s načinom rada škole, na koji način nastavnici i učenici koriste IKT tehnologiju u nastavi te na koji način uključuju u nastavu učenike koji imaju određene razvojne poteškoće. Tako smo prilikom obilaska škole mogli zaviriti u učionice u kojima djeca od sedam godina uče uz pomoć tableta, u parovima ili grupama. Učenici na tabletima uglavnom koriste materijale koji se nalaze na nacionalnoj platformi s obrazovnim sadržajima, no i nastavnici često izrađuju vlastite materijale za korištenje u nastavi.
U vremenu između posjeta dviju škola iskoristili smo vrijeme i za sportske aktivnosti.
Druga škola koju smo posjetili bila je srednja škola Manuel Martins u Setubalu, u kojoj smo mogli vidjeti učionicu budućnosti s mnoštvom digitalne opreme (pametne ploče, dio za robotiku, digitalni mikroskopi, 3D printer, …). Prostorija je podijeljena na nekoliko dijelova, svaki u svojoj boji, u kojima se odvija jedan točno određeni dio nastavnog procesa (planiranje, prikupljanje podataka, analiza, izrada rada, prezentacija). To je bila prva takva učionica u Portugalu, dok učionica tog tipa danas ima u četrdeset različitih škola u Portugalu.
U srednjoj školi poslušali smo i predavanje profesorice Renate Jankeviene s temom Future Classroom methodology of teaching, te smo isprobali još nekoliko web aplikacija.
Obje škole koje smo posjetili imaju status Eko-škole, baš kao i naša škola.
Ivan Piskač, nastavnik matematike
Informacije navedene u članku odražavaju isključivo stajalište autora. Europska Komisija nije odgovorna za uporabu informacija koje su u članku navedene.